Marcen Uretaanipilkkimö

Tiettävästi ei. Jos tarvetta on, niin paikalle kehitetään jonkinlainen kuivakammio tai ”kello”, jossa hitsaus voi tapahtua.

Pitäs kysyä melkein sukulaismieheltä.joka on kai ihan jonkun verran hitsaillu veden alla , siellä se jossain päin Kpo kylää tais asustella viimeks kun on oltu juttusilla.
 
Ihan tyypillistä alumiinille että ratkeaa saumoista. Kaikenlisäksi liekkö tuo profiili kovin häävisti hitsautuvaa laatua edes?
 
Ihan tyypillistä alumiinille että ratkeaa saumoista. Kaikenlisäksi liekkö tuo profiili kovin häävisti hitsautuvaa laatua edes?
Pikkusen pitkä reagointiaika, mutta vastaillaan nyt :virne: Kyllä tuo sinällään ihan ok mielestäni hitsaantui, tuli jopa sellainen fiilis että oho nythän minä vähän niinkun osaan jopa alumiiniakin hitsata. Ja sitä on tullut hitsattua ihan tooooodella vähän lopulta.

En tiedä olisiko tuo kestänyt pitkässä juoksussa paremmin, jos olisi ollut jousitus tuossa alustassa/jalaksissa niin kuin sellaisissa tavarankuljetus/verkkoreki -tyyppisissä ratkaisuissa tuntuu olevan yleensä. Yllättävän kovaa rynkytystä tuo koppi koki muutamalla reissulla kun oli vähän lumipattia jäällä.
 
Pikkusen pitkä reagointiaika, mutta vastaillaan nyt :virne: Kyllä tuo sinällään ihan ok mielestäni hitsaantui, tuli jopa sellainen fiilis että oho nythän minä vähän niinkun osaan jopa alumiiniakin hitsata. Ja sitä on tullut hitsattua ihan tooooodella vähän lopulta.

En tiedä olisiko tuo kestänyt pitkässä juoksussa paremmin, jos olisi ollut jousitus tuossa alustassa/jalaksissa niin kuin sellaisissa tavarankuljetus/verkkoreki -tyyppisissä ratkaisuissa tuntuu olevan yleensä. Yllättävän kovaa rynkytystä tuo koppi koki muutamalla reissulla kun oli vähän lumipattia jäällä.
Tarviiko sitä aina ajaa täysiä!
 
Ei oo mihinkään kiirus
Ei niin mihinkään
Mutta täysillä päästän
Notta kerkeän

Rehupiikles
 
Olympicillä piti myös ajaa kaasu pohjassa ja silti pysty melkein potkia jaloilla lisää vauhtia.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös