Tiettävästi ei. Jos tarvetta on, niin paikalle kehitetään jonkinlainen kuivakammio tai ”kello”, jossa hitsaus voi tapahtua.
Pitäs kysyä melkein sukulaismieheltä.joka on kai ihan jonkun verran hitsaillu veden alla , siellä se jossain päin Kpo kylää tais asustella viimeks kun on oltu juttusilla.
Kyllä tuo sinällään ihan ok mielestäni hitsaantui, tuli jopa sellainen fiilis että oho nythän minä vähän niinkun osaan jopa alumiiniakin hitsata. Ja sitä on tullut hitsattua ihan tooooodella vähän lopulta.