Hyvät kohtuuhintaiset led-valaisimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tulee lähinnä botti mieleen
Tarkistettu. @MikkoLaine ei ole botti. Menee nyt tällaisenaan, koska vaikka tässä selvästi onkin hakukoneoptimoinnin halu taustalla, niin sisältö on ollut myös ihan informatiivista.

Toivottavaa olisi tietysti siirtää linkit allekirjoitukseen, siinähän niitä on perinteisesti saanut olla, ellei ole aivan törkeää mainossuitsutusta.

Mikäli otteesta tulee selvästi kaupallisempaa, niin ulostulo kuuluu kaupallisiin ilmoituksiin, joihin tarvitaan Konekansan ADPack: https://holvi.com/shop/lamron/

Ja mitä sillä pakilla saa, siitä on omassa ketjussaan infoalueella:

Minen klikannut, menkööt postaukseni yleishyödyllisenä jakeluun jos joku näkee tarpeen.

Olen itsekin osakaupallinen taho mutta en palveluitani ainakaan omasta mielestäni markkinoi täällä kirjoituksissani, lähinnä kysellä ja kirjoittaa jos olen jotenkin hajuklla jostakin josta voi jollekulle olla jotain hyötyä

Minen klikannut, menkööt postaukseni yleishyödyllisenä jakeluun jos joku näkee tarpeen.

Olen itsekin osakaupallinen taho mutta en palveluitani ainakaan omasta mielestäni markkinoi täällä kirjoituksissani, lähinnä kysellä ja kirjoittaa jos olen jotenkin hajuklla jostakin josta voi jollekulle olla jotain hyötyä
Et menettänyt mitään.. käsitelty postaus oli ehkä hyödyllinen mutta sivusto lähinnä turhaa ai roskaa..

Tän sukuisia on melkein 30 kappaletta ollut nyt 3v käytössä, yksi oli jo saapuessaan kuollut mutta muuten ei valittamista..
IMG20260826175644.webp
IMG20260826175640.webp

IMG20260826175647.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin