Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo tulee kyllä seurattua....kaikenmailman rouvienperään en niin kattele@klappi tää olis Hallissa 2.7.
Siellä on myös mielenkiintoinen ilmailumuseo, käytiin ennen juhannusta kierros.
Tällä kertaa etuilen sitten röyhkeästi että saan mieleisen maahansyöksypaikan....kotikenttäetu nääs![]()
Lauloi....Ei tainnut twin waspit laulaa nummelassa tänään ?
Lensi länsi-itä suuntaisen lenkin koukaten tosta tän kylän länsipuolelta hieman, siinä klo 14.10 nurkilla, senjälkeen koukkas Loimaalla, inan eteläpuolella ja takas Oripään kentälle.Olin yhdentoista maissa kirkolla, silloin ei mitään kuulunut, Oripään keikalla varmaan sitten ylänekkin ylitetty.
Mites se kuuloOlin yhdentoista maissa kirkolla, silloin ei mitään kuulunut, Oripään keikalla varmaan sitten ylänekkin ylitetty.
Olin sitten kerrankin nopea jossain asiassa, taisin olla kotona jo kirkonkylän ylilennon suorituksen aikaan.![]()
En minä koiria epäile vaan@klappi pitäisikö sponsoroida kuulolaite kuomalle? En jaksa uskoa, että tontin koirat räksyttäisi niin pahasti, ettei jyly kuuluisi yli.

En minä koiria epäile vaan![]()
@klappi pitäisikö sponsoroida kuulolaite kuomalle? En jaksa uskoa, että tontin koirat räksyttäisi niin pahasti, ettei jyly kuuluisi yli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.