Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
On siinä vaan mahtava mölinä![]()
pidetään turvan verran väliä mutta olen korvat höröllä.Tuuppas tänään illalla poikkeemaan niin mä sulle mahtavat mölinät näytän.
Ei kuulunu tähän asti tuo DC, meni jo sen verran kaukaa ohi.
Pitäskö tämä tulkita niin, että OM on saamassa ajatteluelimen takaisin kylkeensä?Tuuppas tänään illalla poikkeemaan niin mä sulle mahtavat mölinät näytän.
Vai onko siihen tulossa pratt & whitneyPitäskö tämä tulkita niin, että OM on saamassa ajatteluelimen takaisin kylkeensä?
Pitäskö tämä tulkita niin, että OM on saamassa ajatteluelimen takaisin kylkeensä?
hyvin mölyää![]()
oikeessa olit nyt mölyää sielläkin.Tuuppas tänään illalla poikkeemaan niin mä sulle mahtavat mölinät näytän.
Tuo 6-7m/s vastatuuli lie likimain luokkaa 25-30kmh...6 - 7 m/s suoraa vastatuulta, hyvä siinä on roikuttaa.![]()
Ja tuo pudottanee maanopeutta laskeutumisessa just sen saman.Tuo 6-7m/s vastatuuli lie likimain luokkaa 25-30kmh...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.