Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mulla on sellainen muistikuva, että silloin kun mä LimaHotellin kyydissä olin, niin joku sen aikaisista emoista olisi tosiaan aloittanut uransa kolmosissa.
Finnair lensi viimeiset DC3 lennot vuonna 1967, jos silloin on ollut parikymppinen aloitteleva emo, niin nythän hän olisi vasta hippasen alle 75:n tytönhupakko, hyvin voi olla alkuperäinen.
tytönhupakko myös muistutti isoon ääneen että tämä lentokone ei ole uusi eikä mikään aa kolmeviiskymppinen vaan paljon parempi tämä on tehty metallista
On se vaan KONE tällä kertaa löysi vähän tasasemman ilmatien vähän tietty niin tiesi olevan lentokoneessa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.