Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Älä ees epäile...aikoinaan käväisivät ihan englannissa asti jossai tapahtumassa, sillon sai vielä ottaa tuvan täyteen porukkaa ja jossain välillä sitten kipparikin lähti kahville, niin eräs tuttu neitokainen kait pidemmän rupeaman konetta ohjusti ihan pursipilotin papereilla...no, olihan siinä perämies haukkana valvomassa, kait, vaan oon vieläkin Jaanalle kateellinen moisesta...No saihan ne sen lopulta ilmaan....pääseekö meren yli![]()
Mää tilasin omanÄlä ees epäile...aikoinaan käväisivät ihan englannissa asti jossai tapahtumassa, sillon sai vielä ottaa tuvan täyteen porukkaa ja jossain välillä sitten kipparikin lähti kahville, niin eräs tuttu neitokainen kait pidemmän rupeaman konetta ohjusti ihan pursipilotin papereilla...no, olihan siinä perämies haukkana valvomassa, kait, vaan oon vieläkin Jaanalle kateellinen moisesta...
en siis jaanaa vaan Hyvä valinta, sen Jaanan kanssa sä laittaisit ne kukkaverhot ikkunaan...Mää tilasin omanen siis jaanaa vaan
![]()

Elä hullujas höpiseHyvä valinta, sen Jaanan kanssa sä laittaisit ne kukkaverhot ikkunaan...![]()

Kyllä mä tiedän, että kukkaverho rokotus on vielä voimassa, vaan ihan varuiksi, että turmio voi väijyä ihan missä vaan...ai mistäkö tiedän...Elä hullujas höpise![]()

Se tuo uus hanke jaksaa kai kantaa vähänKyllä mä tiedän, että kukkaverho rokotus on vielä voimassa, vaan ihan varuiksi, että turmio voi väijyä ihan missä vaan...ai mistäkö tiedän...![]()
Hae bröytti pois jos pelottaa sen kohtalo,Se tuo uus hanke jaksaa kai kantaa vähänmukana että bröytti saattaa olla vaarassa
![]()
Eiku se on just hyvä harjotusmaaliHae bröytti pois jos pelotta se kohtalo,
Tuosta se äsken pöristeli yli.No saihan ne sen lopulta ilmaan....pääseekö meren yli![]()
Joo tuli suomeen...on vielä pieni mahollisuus että jotain yllärijutskaa vois jollekulle järjestääTuosta se äsken pöristeli yli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.