DC-3 OH-LCH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klappi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Prätt et wihney ei ota toimiakseen niin tehdään simulaatio...ängrybirds...

20260815_215145.webp

Vanha rouva taas pyyhkii talon yli. Toistamiseen jo vartin sisään.

Viimeksi muokattu:
No saihan ne sen lopulta ilmaan....pääseekö meren yli :rolleyes:
Älä ees epäile...aikoinaan käväisivät ihan englannissa asti jossai tapahtumassa, sillon sai vielä ottaa tuvan täyteen porukkaa ja jossain välillä sitten kipparikin lähti kahville, niin eräs tuttu neitokainen kait pidemmän rupeaman konetta ohjusti ihan pursipilotin papereilla...no, olihan siinä perämies haukkana valvomassa, kait, vaan oon vieläkin Jaanalle kateellinen moisesta...

Älä ees epäile...aikoinaan käväisivät ihan englannissa asti jossai tapahtumassa, sillon sai vielä ottaa tuvan täyteen porukkaa ja jossain välillä sitten kipparikin lähti kahville, niin eräs tuttu neitokainen kait pidemmän rupeaman konetta ohjusti ihan pursipilotin papereilla...no, olihan siinä perämies haukkana valvomassa, kait, vaan oon vieläkin Jaanalle kateellinen moisesta...
Mää tilasin oman :facepalm: en siis jaanaa vaan 🛩️

Kyllä mä tiedän, että kukkaverho rokotus on vielä voimassa, vaan ihan varuiksi, että turmio voi väijyä ihan missä vaan...ai mistäkö tiedän...:kahle:
Se tuo uus hanke jaksaa kai kantaa vähän 💣🧨🧨mukana että bröytti saattaa olla vaarassa :rolleyes:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin