Case 1455 kytkimen vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1000r
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mukava vehe tuommonen 1455 , joskus pääs kesällä muutaman vuoron suolla jyrsintä ja viivotinta ajamaan tuommosella.

Tuttava urakoitsia sano että huippu kone palakoneen vetoon kun turbiini suojas voimansiirron hyvin , ajovat sillä pahimmat kannokot ja kivikot.

En tiijä muistanko väärin , mutta eikö lie ulosoton voima kulkenu kanssa turbiinin kautta , rakenne ainaki näyttäs sille.

Kaikki mitä olen nähny ollut turbiinilla,kai niitä sitten on ilmankin. Nyt hyvä vaihtaa turbiinin öljyt samalla. Oliko ajolevy keraaminen vai massalevy?

Kaikki mitä olen nähny ollut turbiinilla,kai niitä sitten on ilmankin. Nyt hyvä vaihtaa turbiinin öljyt samalla. Oliko ajolevy keraaminen vai massalevy?
Öljyt vaihdettu jo keväällä. Keraminen levy näytti olevan. Taitaa saksan casessa olla vakiona LUK asetelmat ja keraamiset levyt,mitä olen nuita kytkimiä vaihdellut niihin.

Pikkasen lisää purettu. Moottorin takastefa vaihdettu.
IMG_20200125_191009.webp

IMG_20200125_191017.webp

Turbiini
IMG_20200125_191023.webp

Vauhtipyörä
IMG_20200125_191035.webp

Tarvinnoonko , merkkaa vaan pumpun rattaan , välipyörän ja ottaa pumpun pois.

Eikös siinä oo ve bossi , semmosessa muistelen pitäs olla lukituspultti jolla saa pumpun lukkoon.

Alota laturin hihnasta että on kunnossa ja kireellä eikä pohjaa. Todennäkösesti ottaa sieltä signaalin W lavalta.

Tai sitten kulmavaihde. Siis jos sellainen mittarin takana on.. Tekee etenkin tyhjäkäynnillä n.500 kierroksen seilausta, mutta kierroksilla rauhoittuu, kun ilmeisesti veto kovempaa jolloin välys ei vaikuta.

Tai sitten kulmavaihde. Siis jos sellainen mittarin takana on.. Tekee etenkin tyhjäkäynnillä n.500 kierroksen seilausta, mutta kierroksilla rauhoittuu, kun ilmeisesti veto kovempaa jolloin välys ei vaikuta.

Moottorin edessä mistä vaijeri lähtee niin on kulmavaihde oliskohan siin jo kulumaa että tekee mittarin hervottomaksi.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin