Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Öljyt vaihdettu jo keväällä. Keraminen levy näytti olevan. Taitaa saksan casessa olla vakiona LUK asetelmat ja keraamiset levyt,mitä olen nuita kytkimiä vaihdellut niihin.Kaikki mitä olen nähny ollut turbiinilla,kai niitä sitten on ilmankin. Nyt hyvä vaihtaa turbiinin öljyt samalla. Oliko ajolevy keraaminen vai massalevy?
Tarvinnoonko , merkkaa vaan pumpun rattaan , välipyörän ja ottaa pumpun pois.
Eikös siinä oo ve bossi , semmosessa muistelen pitäs olla lukituspultti jolla saa pumpun lukkoon.
Alota laturin hihnasta että on kunnossa ja kireellä eikä pohjaa. Todennäkösesti ottaa sieltä signaalin W lavalta.
Vaijeria enste epäilisin. Katkeamaisillaan oleva vaijeri, jossa säikeitä irti rahnuttamassa kuoreen, antaa kiekka- ja nopeusmittariin mielenkiintoisia lukemia....Ei tuu siitä. Tää on vaijerilla mekaaninen mittari.
Tai sitten kulmavaihde. Siis jos sellainen mittarin takana on.. Tekee etenkin tyhjäkäynnillä n.500 kierroksen seilausta, mutta kierroksilla rauhoittuu, kun ilmeisesti veto kovempaa jolloin välys ei vaikuta.
Moottoriöjyä jos vuotaa kulmavaihteelta vaijerin putkeen , voi vaikutaa tohon mittarin toimintaan.
845 vaihdoin vaijerin ei vaikutusta.Vaijereita olen vaihdellut, useampaankin merkkiin, vippaavan kiekkamittarin takia .......
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.