Tilaa vaan rapuille tavarat.Voip olla, että kohta ei tarvii missään käydä...
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tilaa vaan rapuille tavarat.Voip olla, että kohta ei tarvii missään käydä...
Se on vaan niin vastenmielistä jotenkin mulle tuo juttu... Ote kun on nuoruuden ollu töissä täyden palvelun autotarvikeliikkeessä/korjaamolla, niin oikein kaipaa sitä kunnon tiskiasiointia...Tilaa vaan rapuille tavarat.![]()
Eikös tuo hessumobiilissa vielä onnistu...en tiiä pitää käydä testaamassa.Se on vaan niin vastenmielistä jotenkin mulle tuo juttu... Ote kun on nuoruuden ollu töissä täyden palvelun autotarvikeliikkeessä/korjaamolla, niin oikein kaipaa sitä kunnon tiskiasiointia...
Se on vaan niin vastenmielistä jotenkin mulle tuo juttu... Ote kun on nuoruuden ollu töissä täyden palvelun autotarvikeliikkeessä/korjaamolla, niin oikein kaipaa sitä kunnon tiskiasiointia...
Motonet vs pienet kivijalkaliikkeet kisassa moni pikkuliike kuihtui pois. Kun kilpailu valtakunnan tasolla väheni niin Bromanit nostivat hintoja.Kyllä missä vain liikkeessä, jossa on pätevä, asiantunteva ja palveleva (mutta ei tyrkky) henkilökunta, on ilo asioida. Varsinkin, jos ei ole varma, mitä ollaan ostamassa, niin osataan myydä oikea tuote tai jopa ohjataan toiseen liikkeeseen, että sieltä varmaan löytyy oikea tuote sinulle.
Tuntuu vain, että nykyään se on helpomman kaavan tie tutkia ite nettiä ja pähkäillä mitä minä nyt oikein mahdan tarvita.
Ei taida olla kuin yksi kilpaileva enää jäljellä (laakeri ja varaosa) ja siellä ei ainakaan halvempaa ole. Rusta tulee kohta ja on kai kilpailemassa Motonetin kanssa, jos ei autonvaraosia lasketa.Täällä ei lähin pikkuliike (fixus) ole halpa, samojen valmistajien osia kuin mätänetissä mutta hinnat melkoisesti korkeammat. Kai viereiset autokorjaamot pitää leivänsyrjässä riittävästi.
Onhan Automestarit hengissä ja usein halvempi kuin moponet.Ei taida olla kuin yksi kilpaileva enää jäljellä (laakeri ja varaosa) ja siellä ei ainakaan halvempaa ole. Rusta tulee kohta ja on kai kilpailemassa Motonetin kanssa, jos ei autonvaraosia lasketa.
Niin joo, sitä en muistanut. Tulee niin harvoin ostettua mitään autonosia niin tuntuu että kaikki muu on kalliimpaa. Motonetin hyvä puoli on sen nettisivut. Löytyy tavara helposti ja yleensä varastosaldot pitävät paikkansa.Onhan Automestarit hengissä ja usein halvempi kuin moponet.
Hyvä että jossain motonetissä pitää...yleensä varastosaldot pitävät paikkansa.
Tuohon lienisi syytä lisätä sana JOS ......Hyvä että jossain motonetissä pitää...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.