Mulla on omassa Boschissa se tasokori ruokailuvälineille. Toisen käyttökerran jälkeen piti käydä tilaamassa alavaunuun se perinteinen kori, on se yläkori niin vaivalloinen käyttää ja epäkäytännöllinen. Isolle leipäveitsille ja leikkuulaudoille, ym. se on kyllä ihan hyvä, mutta ei tavan ruokailuvälineille.
Mulla ei tuon Bosch/Siemens ylä-ateriavälinetason kanssa ollut oikeastaan mitään ongelmaa sen jälkeen kun tajusi sen tietyn logiikan. Koneen katossahan on keskellä vain staattinen suutin. Pahiten likaiset aterimet siis keskelle, reunoille ne mitkä vaatii vähemmän huomiota. Ja ei mitään isoa sinne, mulla kategorisointi oli niin, että isoimmat työkaluhyllylle menevät oli juustohöylää ja saksia. Kauhat ja isommat veitsetkin meni yläkoriin, eli ei työkalujen sekaan.
Nyt tää Mielen logiikka ei aukene oikein ollenkaan ja kun tuossa uudessa koneessa on vielä siirrettävät/nostettavat ne sivutasot niin on kyllä käyttäjä ihan kuutamolla. Tuossa koneessa on katossa suihkuvarsi, joka parantanee tilannetta sivuilla. Toki nyt on vaan yksi pesu takana, vaikea arvioida sekä omia virheitä, että koneesta johtuvaa.
Olihan sekin kun tuota ekaa kertaa lastasin, niin turhauduin alkumetreillä, että eihän tuonne sovi mitään kun vanhaan Boschiin vertaa. Vertailuarvona Boschin 12 ateriastoa, uuden Mielen 14. Eukolle taisin sanoa, että saa s..tana pestä koko yön ja useamman koneellisen kun ei sovi, tämä jossain kun 1/3 olin täytellyt konetta. Pöydiltä kun oli pestävät siivottu koneeseen, niin totesin että melkein toisen mokoman voisi vielä laittaa. Ja lähtötilanne oli sitä luokkaa, että meillä oli melkein kaikki normilautaset jo käytetty (ja pari isoa, mitkä oli Boschin kanssa hankalia), haarukat ja veitset loppu, jne.