https://www.velofred.com/index.php?cPath=44 Onko tossa? En ny ihan saa otetta mitä tässä haetaan
https://klickfix.com/en/products/
https://klickfix.com/en/products/
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuota vähän "pelkäsinkin"Niitten painojen tulisi sijoittua tangon päihin.....
Kokemusta Pro-Oilerista reilun 40tkm. Tusinakawa tuskin on niitä kaikkein armeliaimpia ketjuja kohtaan mutta tolla vehkeellä avitettuna ketjut kestää ja kestää. Kesät talvet ajettu ja öljynä varsinkin talviaikaan tais olla joku sitikan Lhm. Kokeeksi laitoin ja ku oli hyvä niin jäi käyttöön.Sitten toinen kysymys liittyen nyt ykköspyörään(Yamaha TDM 900). Eli automaattiset ketjurasvarit.
Löytyykö niistä kokemuksia palstalaisilta.
Tuossa pyörässä olen huomannut, että ketjujen rasvausväli on maksimissaan n300km. Tuossa vaiheessa pyörään alkaa tulemaan tärinä jossain 90kmh tuntumassa, joka poistuu aina kun ketjut rasvaa uudelleen.
Niin nyt olen pyöritellyt mielessäni ajatusta, että jos tähän laittaisi automaattirasvarin, niin pystyisi huolettomammin ajelemaan pidempiä siirtymiä, ilman pakollista ketjun rasvausta.
Viitaten tuohon aiempaan viestiini, kokeilisin haulitäyttöä öljyn kanssa. Tangon päät hitsattuina umpeen ja tangossa jotain massaa, joka liikkuisi tahmeasti öljyssä. Lyijyhauleja, teräsraetta (raepuhallus), tms.olisiko ideaa jos täyttäisi ohjaustangon vaikka pienillä lyijyhauleilla täyteen ? Saisiko sillä tärinän kuriin
Täytyypä huomenna kokeilla, mulla myös omenaporassa stonga vibraa, ei ole tangonpääpainoja ollenkaan omatekoisessa miniapessa.Tämä ei ehkä kelpaa lopulliseksi ratkaisuksi tärinään, mutta olisi mielenkiintoista kokeilla. Teippaa peilin varteen jokin pieni pullo ja siihen öljyä, jolla pitää olla tilaa hölskyä vapaasti.
Stongassa reikiä kahvojen ja katkaisijoiden kiinnitysnastojen takia, ei ihan helposti pysy mömmöt stongassaViitaten tuohon aiempaan viestiini, kokeilisin haulitäyttöä öljyn kanssa. Tangon päät hitsattuina umpeen ja tangossa jotain massaa, joka liikkuisi tahmeasti öljyssä. Lyijyhauleja, teräsraetta (raepuhallus), tms.
Ideana värähtelyn vaimennus tappamalla värinä työksi, siis massan kirnuamiseen öljyssä > lämpöenergiaksi.
Varmaan jotkin irtokikkaleetkin saattaisivat toimia toisiaan vasten hieroessaan. Vaikka nuo ehdotetut lyijyhaulit ihan sellaisenaan.Stongassa reikiä kahvojen ja katkaisijoiden kiinnitysnastojen takia, ei ihan helposti pysy mömmöt stongassa
Scottoiler e-system ollut käytössä ja hyvin toimii,säätöjä löytyy eikä tarvii ajonaikana räplätä. Tilasin vielä tuplaviiksen eli öljyää myös rattaan sisäpuolen no se ei oikeen toiminut kun tuntui että meni vanteelle kaikki eli tulppasin ja nyt vaan öljyää rattaan ulkopuolen ulkokehältä ja tuntuu toimivan.Sitten toinen kysymys liittyen nyt ykköspyörään(Yamaha TDM 900). Eli automaattiset ketjurasvarit.
Löytyykö niistä kokemuksia palstalaisilta.
Tuossa pyörässä olen huomannut, että ketjujen rasvausväli on maksimissaan n300km. Tuossa vaiheessa pyörään alkaa tulemaan tärinä jossain 90kmh tuntumassa, joka poistuu aina kun ketjut rasvaa uudelleen.
Niin nyt olen pyöritellyt mielessäni ajatusta, että jos tähän laittaisi automaattirasvarin, niin pystyisi huolettomammin ajelemaan pidempiä siirtymiä, ilman pakollista ketjun rasvausta.
Toiveena olisi lähes omatoiminen rasvari, ilman mitään purkin kiertämisiä tai että rasvaus tapahtuisi vain kun pyörä on liikkeessä.
Mulla on tuo ja toimii todella hyvin https://www.motonet.fi/fi/tuote/3829458/Scottoiler-vSystem-automaattinen-ketjunvoitelusarjaSitten toinen kysymys liittyen nyt ykköspyörään(Yamaha TDM 900). Eli automaattiset ketjurasvarit.
Löytyykö niistä kokemuksia palstalaisilta.
Tuossa pyörässä olen huomannut, että ketjujen rasvausväli on maksimissaan n300km. Tuossa vaiheessa pyörään alkaa tulemaan tärinä jossain 90kmh tuntumassa, joka poistuu aina kun ketjut rasvaa uudelleen.
Niin nyt olen pyöritellyt mielessäni ajatusta, että jos tähän laittaisi automaattirasvarin, niin pystyisi huolettomammin ajelemaan pidempiä siirtymiä, ilman pakollista ketjun rasvausta.
Toiveena olisi lähes omatoiminen rasvari, ilman mitään purkin kiertämisiä tai että rasvaus tapahtuisi vain kun pyörä on liikkeessä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.