Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
.....suussa vika....Ihan yleensä kaikki kotitekoiset, ulkomaiset, kotimaiset, rypäle, marja, omena jne. Ihan yhtä märänneelle maistuu kaikki![]()
Noin pitää asiaan suhtautua, mä en syö raejuustoo enkä näitä vuohenjuustovalmisteita ja "asiantuntijoiden hienot ranskalaiset juustot" jää kyl hyllyyn...No jopas on viinin hyljeksijöitä paljon äänessä. Minä en juo pastöroitua maitoa, mutten rupea silti kelvottomaksi juomaksi sitä haukkumaan.
itse viini friikinä diggaan punaisesta puolikuivasta merlot rypälelajikkeesta parivuotta kypsyneestä viinistä.
Nyt joulun aikaan yrittänyt sivistyneeltä näyttää , niin punaviintä eri makuja yrittänyt taas kipata kurkusta , auttaa kovin kun puolet vettä joukkoon tai sokeritonta spraittia.Nimimerkin suomin valtuuksin pitäisi kuulua lipittää punaviiniä, vaan eipä onnistu , kaikki aika karuja maultaan ,mielummin vaikka pensaa tai diisseliä maistelis.Valkoviini kyllä menee , jos saa lantata sittiksellä (sokeriton).
Onpa sulle huonoja punkkuja tarjottu ja vielä jouluna.Nyt joulun aikaan yrittänyt sivistyneeltä näyttää , niin punaviintä eri makuja yrittänyt taas kipata kurkusta , auttaa kovin kun puolet vettä joukkoon tai sokeritonta spraittia.
Onpa sulle huonoja punkkuja tarjottu ja vielä jouluna
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.