Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Iha hanurista ku tutut pyytää aina jottai romujasa laittaa ja ei kehtaa kieltäytyä ja kaiken lisäks saa tehä ihan ilmaseks...
Sit joskus ku sattuu kysymään että paljonko on velkaa, nii sillo sit ite on et "no et kai tuota öö mittään"!
Nyt kun ilmeni tuokin, niin mulla olisi Samille kansiremontti tiedossa. Sehän menee kätevältä mieheltä (lue:mönkijämekaanikko) tuosta vain. Eikä vissiin pahasti maksaisikaan, -kö?
Iha hanurista ku tutut pyytää aina jottai romujasa laittaa ja ei kehtaa kieltäytyä ja kaiken lisäks saa tehä ihan ilmaseks...
Sit joskus ku sattuu kysymään että paljonko on velkaa, nii sillo sit ite on et "no et kai tuota öö mittään"!
Minä lopetin rapiat kymmenen vuotta sitten totaalisesti iltahommien tekemisen. Kyllästyin juuri tuohon, kun ei ilkeä pyytää sopivaa korvausta
Nyt ei ole kukaan moneen vuoteen pyytänyt korjaamaan mitään, aikaa jää paljon enemmän omille tekemisille
Nyt kun ilmeni tuokin, niin mulla olisi Samille kansiremontti tiedossa. Sehän menee kätevältä mieheltä (lue:mönkijämekaanikko) tuosta vain. Eikä vissiin pahasti maksaisikaan, -kö?
Tuosta minä pidin! Miehellä on asenne kohdallaan! Palataanpa asiaan, kun lumet ovat sulaneet, mikä onkaan mukavampaa kuin rassata tekniikkaa ulkona, kun koivut ovat hiirenkorvalla. Vallan ihanaa!
Tuosta minä pidin! Miehellä on asenne kohdallaan! Palataanpa asiaan, kun lumet ovat sulaneet, mikä onkaan mukavampaa kuin rassata tekniikkaa ulkona, kun koivut ovat hiirenkorvalla. Vallan ihanaa!
Nii... Ja siinä sivussa kunnon siitinpölyallergia... koneeseen ei tarvi öljyä laittaa kun on räkkää täynnä...
Voinha mie tehä yhen kans renpulan joutessani, tuut sitte raksalle kesäks duuniin vastapalvelukses!
Nykyään käytäntö on koko maassa muuttunut hinnoittelun suhteen, Valtionvarainministeriön päätöksellä että maksaa kaverille tuplahinnan, verrattuna vieraaseen "asiakkaaseen".....
Niin vähän lentoja takana etten vielä ole termiikkiä lähtenyt metsästämään.Seuraavalla kerralla täytyy yrittää.Nosteiden läpi ja reunasta tuli muutama kerta lennettyä.Puoleen kilometriin nousin hinauksessa ja siitä ylemmäs en noussut vaan kentän lähistöllä liitelin ja harjoittelin ihan perusjuttuja.
Hiljaista on ollut lentopuolella hetken aikaa.Kesäloman alkua odotellessa.Eilen tilasin 13 heppaisen moottorin sähköstartilla.Siitä tehdään varjoliitimelle radio-ohjattava vinssi jolla pääse itsekseen taivaalle.Kotipuolen peltoaukea sopii hienosti kyseiseen hommaan.Kilometrin hinausnarulla pääsee jo sopivan korkealle.Mutta ei tästä vielä sen enempää.Kelit alkaa taas olemaan sopivia lentelyyn
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.