2026 PAUKKEET! PAUKEPÄIVÄT 23.-24-5. 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisätty kalenteriin: 23.05.26, 24.05.26

Tänään kotiuduttu juhannusmatkailusta ja tarkastuksen jälkeen ainakaan mun auringonpolttamasta punaisesta transitista ei puutu vent.hattuja.

Tämä jäi nyt jotenkin ilmaan, kuulin huhuja ettei ketään olisi hatutta jätetty? Ni ehkä Klapin tapaus ei olekkaan juuri SE ja on vain sattunut satunnainen hattukato?

Olikos se joku sanonta kimppakeräykselle että "laitetaan hattu kiertämään"?
Ei tämä kai siihen liity kuitenkaan, että joku vihjaus?
Paitsi ettei tämä ehkä minulle kuulukaan kuten miljoonat muutkaan asiat ei ;)

1782238072614.webp

Helloota. Tänne konekansan puolelle piti käyttäjä tehdä, että pääsi jubailemaan asiasta, mutta sattuuko kenelläkään olemaan tämän söpön Sysäysputkimoottorin omistajan yhteystietoja. sähköpostia yms. Oon ollut Maddoxjetsin/Crazy Rocketmanin kautta ihan helkkarin kiinnostunut näistä pulsejeteistä vuoden alusta lähtien ja pitäis päästä tietämään inffoja tuosta moottorista.

Kattelin vuoden alussa että olisko tubeliinista löytynyt mitään kontsaa liittyen kyseiseen moottoriin mut se oli vuoden 2012 paukepäiviltä. Meni pirkule unelmien tapahtuma ohi suun, kun vasta kuukauden kohdalla tulee youtubelta videokehotus.

Mielessä ollut pidemmän aikaa rakentaa samallainen valveless-pulsejetti, mut pienempikokoisena että sais sellasen iskettyä RC-projektin katolle. Ois kiva tietää että miten on tuo hitsailtu kii ja mistä ettei putki sula, tai mistälie saksasta onkaan sitten tuontitavarana ostettu...
kuva_2026-06-25_203613983.webp

file:///C:/Users/Ari/Downloads/Valveless%20pulse%20jet.pdf
Tuon ohjeen mukaan suunnilleen oma jetti tehty.
Rosteria tämä toinen, ensimmäinen oli tehty sammuttimen rungosta ja pakoputken kappaleista, kuumahilseili hyvinkin nopeasti olemattomiin.

Toin putken rakentaja on Otaniemen teekkarien autokillan jäseniä.
Mä voisin Ollilta kysyä, onko hällä yhteystietoja Ibrahimiin ( tää kaiffari on siis irakilaistaustainen, mutta on suomessa syntynyt, ja ikänsä täällä asunut )
Varsin leppoisan ja mukavan oloinen tyyppi, juttua riitti, ja eri härveleillä kävi innokkaasti koeajoja tekemässä.

file:///C:/Users/Ari/Downloads/Valveless%20pulse%20jet.pdf
Tuon ohjeen mukaan suunnilleen oma jetti tehty.
Rosteria tämä toinen, ensimmäinen oli tehty sammuttimen rungosta ja pakoputken kappaleista, kuumahilseili hyvinkin nopeasti olemattomiin.
Laita tuonne aineistoon

Tuo sun linkki on omalle tietokoneellesi.

En saanut sitä aineistoon laitettua, voisiko Borg hoitaa?
Pyysi jotain tunnistetta mutta mikään ei kelvannut?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin