Sitruuna c3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paikallispoliisi ei aikoinaan vaihtanu omalla autolla vastaanajaessa lyhyitä ni n. 40 metrin kohdalla nappasin itsekkin sit pitkät päälle..
toinen pari oli just nuita pistepitkiä mitä @Janski n autossa ja toinen pari hajottavia..
jotain se taisi siellä autossa noitua, sen mitä kohdalla kerkesin nähdä..

Viime vuostuhannella, siellä seitkeet-kasikeetlukujen taitteen tienoilla kun suomessa oli valomääräykset tosi tarkkoja, tuli iltapimeellä pitkällä tasasella suoralla rekka.
Valot häiki, kuskina ollu kaveri että lyödääs apupitkaHellat tulille, läväytti pistekaukovalot päälle.
Sitte se rekka laitto pitkät päälle....seuraavat kaks-kolmesata metriä mentiin ihan muistin varassa ku silmissä punasia palloja.....sitä valoa sitte OLI....

Täytyypä sanoa että noi vanhat h3 ämpärit ja toi ååppelin LED paneeli jos pistetään arvontaan ja minä saan valita että kumpi niin vanhat ämpärit lähtee mukaan👍. Valo tehossa häviää led paneelille mutta se valon väri on silmälle paljon mukavampi ja sitten kun valo teho ei ole aivan älytön (kuitenki ihan riittävä) niin myöskin sitten tarpeen tullen lyhyille valoille pudottaminen ei tuo täydellistä pimeyttä niinku esim ååppelin paneelin kaa tapahtuu.

Moittineet että ajelen liika tavanomaisella kotterolla nii ei osaa nostaa kättä.
Yks vaihtoehto on, ellei muut tunnista, niin tuollaiseen pikkukoppanaan vois laittaa sellaisen parimetrisen ongenvavan pystyyn ja sinne oranssi lippu, niin kuin lasten polkupyörissä tai osulan ruokaroboteissa... :virne:

Yks vaihtoehto on, ellei muut tunnista, niin tuollaiseen pikkukoppanaan vois laittaa sellaisen parimetrisen ongenvavan pystyyn ja sinne oranssi lippu, niin kuin lasten polkupyörissä tai osulan ruokaroboteissa... :virne:

Olen pyöritellyt ajatusta muuttaa toi kapine leppäkertuksi🙈. Jos ton vielä keväällä katsastaa niin hitsaamaan sitä joutuu nii siinähän se samalla tulis hivastua mataksi ja maalattua jollain miranolilla punaseksi.....🤷‍♂️

Okei, parempi se niin on.....
Joskus polliisit oikein alko katteleen mun Taunen valoja, jotain -88/89 aikakautta...
Oli H4 ajovalot kahdennettu, + erilliset apupitkät, ja sumarit + ne historic-keltaiset huomiovalot....
REF oli niis yhteenlaskettuna tasan 100 ( ei uskoneet kun sanoin, hein piti oikein tarkistaa ja kalkuloida lukemat... )
Miulla oli Hiacessa referenssit 210, kytät kysy vielä että palaako noi kaikki yhtaikaa 😂😂
Vastasin että tottakai. Silti eivät tajunneet että lähivalot oli kahdennettu.

Olen pyöritellyt ajatusta muuttaa toi kapine leppäkertuksi🙈. Jos ton vielä keväällä katsastaa niin hitsaamaan sitä joutuu nii siinähän se samalla tulis hivastua mataksi ja maalattua jollain miranolilla punaseksi.....🤷‍♂️
Meinasin jo ehdottaa niitä tekoripsiä ajovalojen yläpuolelle, mutta täällähän on jo suunnitelmat pidemmällä.

IMG_20241114_101758_350.webpOli ilmeisesti paripyörän välistä irronnut kivi tiellä. Minä sitä luulin loska kokkareeksi ja vastaanki tuli auto niin ei yhtäkkistä väistö mahdollisuuttakaan ollu. Kolahti niin keleesti ja ratin suoraan ajo asento himpan muuttu. Mitään selvää osuma kohtaa en löydä mutta haritus oli muuttunut inan auraukseksi🙄. Jossain näin videon pätkän missä kierrettiin kottero narulla niin minäkin kokeilin😅. Takarenkaan kumpikin himpan aurauksella ja nyt säädön jälkeen etuset inan harituksella (oikeista arvoista ei hajuakaan niin näppi tuntumalla mennään🤷,)

Näytä liitetiedosto 142505Oli ilmeisesti paripyörän välistä irronnut kivi tiellä. Minä sitä luulin loska kokkareeksi ja vastaanki tuli auto niin ei yhtäkkistä väistö mahdollisuuttakaan ollu. Kolahti niin keleesti ja ratin suoraan ajo asento himpan muuttu. Mitään selvää osuma kohtaa en löydä mutta haritus oli muuttunut inan auraukseksi🙄. Jossain näin videon pätkän missä kierrettiin kottero narulla niin minäkin kokeilin😅. Takarenkaan kumpikin himpan aurauksella ja nyt säädön jälkeen etuset inan harituksella (oikeista arvoista ei hajuakaan niin näppi tuntumalla mennään🤷,)
Luulen, että vähän väärilläkin suuntauksilla syö vähempi renkaita, mitä baijerilainen oikein suunnattuna 😄

IMG_20250424_105611.webp Minäku ajelin vähän silleen konttorille että ku ei oikein etes kehtais viedä näytille mutta jos kuitenki sais vielä kuukauden ajaa ja sitten paaliin. Mitä helevettiä minähän joudun ton vielä korjaamaan😳.

Eli pelkät jarrut laittaen ja ens vuonna sitte paaliin? Vai joutuuko nuo kehotukset laittamaan vaikka on ihan yhdentekevää jos auto on kohta paaliin matkalla

Juu mutta saako ne vähempi kuin kolme olla vielä jälkitarkastuksessa korjaamatta.
Mulla tuli korjauskehotus etulokasuojassa olevasta reiästä. Jälkitarkastuksessa kysyttiin siitä, mutta sanoin, että en ole tehnyt sille mitään ja hyväksytty-leima tuli. Alkuperäinen hylky tuli väljästä raidetangonpäästä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin