Sitruuna c3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitikassa ei vuosiin mennyt ovet lukkoon. Aattelin, että jos tuon joku vie, niin tarpeeseen menee. Arvokkain irtain ehkä kolme cd levyä.

Ei toi ovien lukkoon saanti ole mullakaan ku semmonen luksus lisä. Kiva jossain kaupan parkkipaikalla saada ovet lukkoon jos taka kontissa on puuilon ostokset🤷

Ei toi ovien lukkoon saanti ole mullakaan ku semmonen luksus lisä. Kiva jossain kaupan parkkipaikalla saada ovet lukkoon jos taka kontissa on puuilon ostokset🤷
Juu sama, ainoa kun hieman mietitytti oli joku ostoshelvetti jouluna, yhden kaupan tavarat autossa ja toiseen menossa. Vaan huonoa tuuriakin saa olla, että 500 auton joukosta rosmo valkkaa sinun kulkineen. Tavarat takaluukkuun tai takki päälle peitoksi, niin ei tuu houkutuksia.
Ressu Redfordin cd kojelaidalle pelättimeksi.

Kaverin Berlingon takakonttiin ei mennä ku ruuvinvääntimellä tai torx meisselillä.
Luukun lukko rikki, oli ensin juminut kiinni että teki töitä jonkun verran saadakseen luukun auki, sitte se ei menny enään kiinni, siis lukitukseen.
Ripeiden ratkaisujen mies, akkupora ja onko 120 mm ruuvit kolme kpl...

Juu ei ollu tuuria nyt raidepään väljyyden kohdalla🤬. Terve raidepää välys hammastangossa🤬. Hamastangon päästä ku ottaa kiinni ja heiluttaa niin ihan silmin havaittava sivuttainen välys🤬. Sitte vielä minä uudesta raidepäästä otin mitat että millä avain välillä olevan kiinto avaimen haen ilopuusta suolistettavaksi että saa kukonjalan tehtyä. 32mm avain no siitä tuli sitten hitsuutettua työkalu ainu vaan että vanhassa raidepäässä ei ole minkäänlaisia pykäliä mistä sais mitään kiinto avaimella kiinni 🤷. No eipäs siinä ollu vikaa niin pistetään uusi nivel hyllyyn jemmaan🤷. Suojakumin vaihdoin kun se entinen oli resu. Koliskoon saatana :jurotin: .

Aikoinaan pemarista oli hammastangon pää väljä. Purin sen ja siellä päässä oli sopiva ura o-renkaalle. Loppui kolinat.

Aikoinaan pemarista oli hammastangon pää väljä. Purin sen ja siellä päässä oli sopiva ura o-renkaalle. Loppui kolinat.

On se pää sen verran näkymättömissä että ihan noin vain sinne ei pääse remppaa tekemään. Taitaa käskeä apurunkoa laskemaan alemmas että sais sen hampi tangon sieltä pois. Pääsis jostain mittaamaan sen tangon vahvuuden ja varsinkin sen olakkeen sisäpuolen minkä päälle suojakumin sisempi pää vedetään kiinni sinne vois tehdä jostain nylonin sukuisesta erillisen puslan😅. Sinne ku kattoo niin stefa näkyy muusta ei tietoa

Hyvällä tuurilla sais joltain 70€ koko hammastangon. Masentaa alkaa sepittämään vanhaa.

Pitää laittaa seurantaan. Kovin kummoisia en nyt ala tohon tekemään kun edelleen se kori on melko hapero ainaki helmojen suhteen. Oliski jossain ilimaseksi tekniikka vikanen mutta ehjä korinen tarjolla niin olisin ehkä kovastikin kiinnostunut😅. Toki jos ne helmat vaihtas ka sitten vetäs punaisen raptorin pintaan ja tietenki mustat pilkut kattoon🤭🤣. Kehtaiskohan mini akka enää tulla kyytiin🤣. Onhan mulla ollu valkoinen sj410 suzukikin missä unikoita kyljissä😅

Kyllä ne kaikki tuonikäiset on pääosin kuppasia. Just katselin C4:sta -05, jossa helmat ihan mätiä.

Kumma kun C4:sissakin mätänee helmat, kun taas Xsarat oli helmoista ja muutenkin maalipinnaltaan lujia.

Minä kaipaan muutakin kun kovia helmoja ja wahvaa maalia.....mutta hyvä jos jollekkin riittää :virne:

Minä kaipaan muutakin kun kovia helmoja ja wahvaa maalia.....mutta hyvä jos jollekkin riittää :virne:

Minun ensimmäisen työpaikan vanha isäntä aikoinaan pösöään kehu "se on niiku seksi nautinto ku sillä ajaa" . Seuraavaksi se sanoki jo "olis noi ranskalaiset saanu hoitaa ne seksi asiat ja jättää auton teko muille" 😅. Siinä ku pisti Oulun reissun verran pösölle venttiilin nousua niin saiki käydä kannen tiiviste rullasta nykäseen sopivan pätkän🤣.

Niin erilaisia tarpeita... kyllä Corollakin jolla olen nyt itse ajellut, on ihan mopeti, ja virta-avaikin on. Mutta mitä sitten?
Olen minäkin corollan kyydissä ollut ja lätäköstä kun ajettiin niin olin varma että perse kastui....siltä se ainakin tuntui....ei oo ikävä noita tunteita.

Olen minäkin corollan kyydissä ollut ja lätäköstä kun ajettiin niin olin varma että perse kastui....siltä se ainakin tuntui....ei oo ikävä noita tunteita.
Yhellä vanhalla DXllä kastui varpaat oikeasti. Sen parsimiseen meni sitten pari neliötä peltiä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin