Lie jo retrotavaraa , ne ceedeet ......Arvokkain irtain ehkä kolme cd levyä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Lie jo retrotavaraa , ne ceedeet ......Arvokkain irtain ehkä kolme cd levyä.
Sitikassa ei vuosiin mennyt ovet lukkoon. Aattelin, että jos tuon joku vie, niin tarpeeseen menee. Arvokkain irtain ehkä kolme cd levyä.
Juu sama, ainoa kun hieman mietitytti oli joku ostoshelvetti jouluna, yhden kaupan tavarat autossa ja toiseen menossa. Vaan huonoa tuuriakin saa olla, että 500 auton joukosta rosmo valkkaa sinun kulkineen. Tavarat takaluukkuun tai takki päälle peitoksi, niin ei tuu houkutuksia.Ei toi ovien lukkoon saanti ole mullakaan ku semmonen luksus lisä. Kiva jossain kaupan parkkipaikalla saada ovet lukkoon jos taka kontissa on puuilon ostokset![]()
.Aikoinaan pemarista oli hammastangon pää väljä. Purin sen ja siellä päässä oli sopiva ura o-renkaalle. Loppui kolinat.
Hyvällä tuurilla sais joltain 70€ koko hammastangon. Masentaa alkaa sepittämään vanhaa.
Kumma kun C4:sissakin mätänee helmat, kun taas Xsarat oli helmoista ja muutenkin maalipinnaltaan lujia.
Minä kaipaan muutakin kun kovia helmoja ja wahvaa maalia.....mutta hyvä jos jollekkin riittää![]()
Niin erilaisia tarpeita... kyllä Corollakin jolla olen nyt itse ajellut, on ihan mopeti, ja virta-avaikin on. Mutta mitä sitten?Minä kaipaan muutakin kun kovia helmoja ja wahvaa maalia.....mutta hyvä jos jollekkin riittää![]()
Olen minäkin corollan kyydissä ollut ja lätäköstä kun ajettiin niin olin varma että perse kastui....siltä se ainakin tuntui....ei oo ikävä noita tunteita.Niin erilaisia tarpeita... kyllä Corollakin jolla olen nyt itse ajellut, on ihan mopeti, ja virta-avaikin on. Mutta mitä sitten?
Yhellä vanhalla DXllä kastui varpaat oikeasti. Sen parsimiseen meni sitten pari neliötä peltiä.Olen minäkin corollan kyydissä ollut ja lätäköstä kun ajettiin niin olin varma että perse kastui....siltä se ainakin tuntui....ei oo ikävä noita tunteita.
FX oli kyseessä mutta oli kyllä melkoinen elämyksen tuottajaYhellä vanhalla DXllä kastui varpaat oikeasti. Sen parsimiseen meni sitten pari neliötä peltiä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.