Kai se on näitä paskoja ruettava joka reissun jälkeen mil...ropotalla hakkaamaan kiinni. Oisko josToi on just tota ku ajetaan vaan eikä huolleta toisin kun minä joka jokapäivä kirraan kaikki momenttiavaimella![]()

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kai se on näitä paskoja ruettava joka reissun jälkeen mil...ropotalla hakkaamaan kiinni. Oisko josToi on just tota ku ajetaan vaan eikä huolleta toisin kun minä joka jokapäivä kirraan kaikki momenttiavaimella![]()
Sopivalla ylimenomutkapuikolla kylläKai se on näitä paskoja ruettava joka reissun jälkeen mil...ropotalla hakkaamaan kiinni. Oisko jos![]()
Toi on just tota ku ajetaan vaan eikä huolleta toisin kun minä joka jokapäivä kirraan kaikki momenttiavaimella![]()
Omassa muistaakseni vastaaville pulteille muovi(?)"prikassa" 38-42nm, ja ovat pysyneet tuonne yläpäähänKai se on näitä paskoja ruettava joka reissun jälkeen mil...ropotalla hakkaamaan kiinni.
Tuliko ihan tasaisella, vai vaatiko yhtään alamäkeä?Näytä liitetiedosto 151234
Siinä on kaikki mitä irti lähtee, nyttemmin jo palautettu 25 kmh tasolle.
Näytä ensin kyltti tien reunalta, jossa 25km/h, eli ei taida olla verrattavissa oleva rajoitus, joten voisin kuvitellaEikö näissäkin oo se 5km/h + 3km/h mittavirhetoleranssi kun kaikissa muissaki vehkeissä ennen kuin sanomista tulee? Eli kestää ajella 32-33 km/h ennen kuin tulis sapiskaa?
Jotkut rekat esimerkiksi painattaa jatkuvasti 88 km/h johon rajoitin asetettu vaikka virallinen raja 80 ja kissalan poijaat vaan korkeintaan morjenstaa. Käsittääkseni tuo 5+3 raja koskee kaikkia nopeusrajoituksia?Näytä ensin kyltti tien reunalta, jossa 25km/h, eli ei taida olla verrattavissa oleva rajoitus, joten voisin kuvitella
sakonkin olevan ehdoton mm. heille joilla ei edes jalat liiku ylämäessä tuota nopeutta kulkiessa.
Vaikka pyörään sähköt asennettu onkin, niin saa sillä kuitenkin ilman avustusta mennä vaikka yli ton 32-33km/h.
Jokin tulkintatapa oli myös että rajoitus +10% eli jos saa kulkea 25kmh = 27.5kmh olis sakkorajalla.Jotkut rekat esimerkiksi painattaa jatkuvasti 88 km/h johon rajoitin asetettu vaikka virallinen raja 80 ja kissalan poijaat vaan korkeintaan morjenstaa. Käsittääkseni tuo 5+3 raja koskee kaikkia nopeusrajoituksia?
Tuohonkin tulis se 3km/h toleranssi kuitenkin päälle mitatessa eli 30 km/h sais ajaa.Jokin tulkintatapa oli myös että rajoitus +10% eli jos saa kulkea 25kmh = 27.5kmh olis sakkorajalla.
Täällä lie eräs, joka vähän väliä haukkuu toisia vaikka ja miksi, jos he ajavat itse ison yhdistelmän edellä vaikka 82-83kmh gepsinopeutta, 80 rajoituksella , tai vaikkapa 100kmh rajoitusalueella.
Se 80kmh on suurin sallittu nopeu niille raskaille kulkineille.
Norjan tyyli ? käyttöön varsinkin niille "lankku" ja "sellu"autoille, ehdoton nopeusraja, ehkä max 2kmh ylitystä.
Piste.
No mua ei kyllä haittais jos potkulaudalla sais mennä vaikka sen 80 km/h.Mitä vähemmän olisi erinopeuksilla liikkuvia tiellä, sen parempi.
Nythän niitä on enemmän kuin mitä yhdessä kädessä sormia..
Onko teillä skuuttiparkit(kevyen liikenteen väylät) kunnossa?No mua ei kyllä haittais jos potkulaudalla sais mennä vaikka sen 80 km/h.
Ei kai täällä oo muuta kun nelostieOnko teillä skuuttiparkit(kevyen liikenteen väylät) kunnossa?![]()
Koskee muuten myös fillaria, oli pojettava tai sähkö sekä skuuttiakin jos kulkee noin lujaa.Jos aloitetaan helpoimmasta, niin tie-/aluenopeusrajoitukset. Ilmaistaan kyltein tien laidoissa tai sisäntyy esim. taajama(päättyy)kylttiin jos toisin ei määritellä. Poliisi valvoo, näihin sovelletaan taulukkotoleransseja jonka lisäksi tutkavähennyksenä -3km/h. Nämä koskee yleispätevästi kaikkia (eli laillisella 45km/h mopolla saat sakot nopeusrajoituksen ollessa 30km/h).
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.