Sähköavusteinen polkupyörä

Mun bafangi kulki 50km/h ku sotki täysiä loivaan alamäkeen. No bafangia ei enää oo mutta uutukainen ei kulje enää ku 25km/h:parku::toivoton: No oon pyrkiny speksailemaan ajankohdat ja reitit niin että mahdollisimman vähän näkyy ihmisolioita.
Tuota valottomuutta oon kyllä ihmetelly että kuinka vaikeaa on löytää siihen pyörän sarveen ees pientä valotuikkua?
Työmatkapyöräilijät ja satunnaispyöräilijät nimenomaan harrastaa valottomuutta. Aktiivisesti pyöräilyä harrastavat kyllä huomehtii yleensä valoista.

Mun bafangi kulki 50km/h ku sotki täysiä loivaan alamäkeen. No bafangia ei enää oo mutta uutukainen ei kulje enää ku 25km/h:parku::toivoton: No oon pyrkiny speksailemaan ajankohdat ja reitit niin että mahdollisimman vähän näkyy ihmisolioita.
Tuota valottomuutta oon kyllä ihmetelly että kuinka vaikeaa on löytää siihen pyörän sarveen ees pientä valotuikkua?

Sun habitusta nyt väistää jokainen itsesuojeluvaistolla varustettu ja/tai alle 150kg elävä otus.

Ei sama henkilö, vaan alamkeen tullaan kovaa vauhtia, että risteyksen takana olevaan vastamäkeen saadaan vauhtia. Hyvin vilkas työmatkaliikenne reitti. Onneksi nyt on valot risteyksessä.
Muttei kuitenkaan onnistu useita kertoja vuorokaudessa, samalta fillari-spandeksilta.
Aamuhämyn aika kun on rajallinen.

Muttei kuitenkaan onnistu useita kertoja vuorokaudessa, samalta fillari-spandeksilta.
Aamuhämyn aika kun on rajallinen.
En missään vaiheessa puhunut samasta henkilöstä, vaan yleisesti liikenteestä. Tuosta risyeyksestä kun liki neljännesvuosisadan ajoin, niin näitä näki luvattoman usein.

En missään vaiheessa puhunut samasta henkilöstä, vaan yleisesti liikenteestä. Tuosta risyeyksestä kun liki neljännesvuosisadan ajoin, niin näitä näki luvattoman usein.
Et, vaan sanoit USEITA KERTOJA VUOROKAUDESSA , eli voinee tuosta käsittää, että aamuhämärä - valottomuus ............ useita kertoja vuorokaudessa......

Tuskin kukaan autollakaan jatkuvasti ajaa. Mutta jos polkupyörällä ajetaan ylinopeutta hidastamatta pyörätien jatkeen yli, on se vaaran paikka, vaikka ylitys on hetkellinenkin. Ja kun tähän vielä lisätään aamuhämärä ja valottomuus. Ja huonosta liikennesuunnittelusta johtuen kun tämä tapahtuu useita kertoja vuorokaudessa ja on sattunut useita onnettomuuksiakin, niin olisi luullut poliisiakin kiinnostavan. Nyt on onneksi muutettu risteystä ja siihen tuli valot, mutta 25 vuotta ainakin oli tuo ongelmakohta, missä lukuisia pyöräilijöitä loukkaantui.

Nyt on 3 sivua dissattu pyöräilijöitä, sähköpyörä ja skuutti on saatanasta ja aamuhämärän kokemusasiantuntijaltakin on saatu lausunto :virnpeuk: Ei huono!

Tuntuu kun kohellus olis laantunu, ei mitään afterburneria olis :facepalm:

(varmaan eka kerta kun instakrammarista tulee jotaki muuta kun suuren hengityskyvyn olentoja ja sit se on heti tämmönen :baghead: )

Onko jollain kokemusta shimanon automaatti vaihtajasta, joka tutkii kampikierrosten määrää että on se mitä halutaan. Toimiiko sellainen, tuli vastaan kun sähköpyöriä kattelin.

Onko jollain kokemusta shimanon automaatti vaihtajasta, joka tutkii kampikierrosten määrää että on se mitä halutaan. Toimiiko sellainen, tuli vastaan kun sähköpyöriä kattelin.
Varmaankin toimii jos Shimano semmosta myy, eri asia sitte tykkääkö polkija itekseen vaihtuvista vaihteista, ainakin itse tykkään välillä poljeskella vähän nopeemmin ja sitte toisaalta toisinaan vähä hitaammilla kierroksilla. Luulis että tuommonen automaatti sulkisi pois tämän mahdollisuuden, juu mitään kokemusta ei ole systeemistä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin