Sähköavusteinen polkupyörä

Tossa on noita purnukoita ja piuhoja sen verran, että tummempi kaveri kun pyöräilisi tuolla valtioneuvoston nurkille, niin se olis täysimittainen terrorismintorjunta operaatio kokolailla heti ja justiinsa.
Tasan yksi alle röökiaskin kokoinen purkki, ellei moottoria tai akkuja laske? Se purkkiko nyt on liikaa:epätieto:

Ajeltu taas vähäsen spolkuttimella, nyt oli jo juomapullo ja sarvissa oleva laukku löytäneet paikkansa.
Jousitetut satulatolpat nyt paikoillaan, niin olipa mukava ajella.

Ei. Kunhan nälvin. Niin kuin itse olen täällä monesti kirjoitellut, niin jokainen harrastaa mitä haluaa ja miten haluaa, eikä siinä ole muilla mitään sanomista.
Jooh, ei ole ongelmaa mulla erilaisten mielipiteiden kanssa:leveahymy:, ja häiritseehän se itseäkin tuo purkki tuossa, kun ei tarvi ku kaks nippusidettä katkoa,
niin sen voi siitä kuka vain nyppiä liittimistä ja laittaa taskuun, eli vähintään sen kiinnitys muuttuu. Ja sen pari näkyvää akku liitosta katoaa myös
akkutelineiden sisään, tai johonkin.

Aihepiirissä kun ollaan, niin tästä näkee hyvin miten paljon noissa akuissakin on ylimääräistä kokoa, eli tuo papru vastaa kennoston sivuprofiilia:
IMG_20240811_021914499_HDR.webp

Laitetaas tarinaa kiinan fillareiden takuuasioista.
Kävipä niin jotta piti lähteä fillaroimaan ja eipä lähtenytkään Lankeleisi tulille.
Monta kertaa yrittämällä heräsi henkiin.
No seuraavalla kerralla ei lähtenytkään enää.
Siitä sitten sähköpostia takuuasioissa.
Vastaus tuli seuraavana aamuna.
Pyysivät lähettään videon viasta.
Lähetin tube videon jossa yritin käynnistää pyörää , vain äänimerkki toimi.
No seuraavana aamuna taas uusi videopyyntö jossa akku on fillarissa latauksessa ja samat käynnistyskokeet.
Tube video tuli tehtyä ja seuraavana aamuna vastaus.
Sulla on näyttö rikki ja he lähettää sulle uuden.
Piti lähettää kuva näytön takaa olevasta numerosarjasta.
Puolitoista viikkoa kesti näytön tuleminen ja tänään sain pyörän kuntoon.
Se ihmetyttää jotta mitään ostokuittia eikö muutakaan tarvinnut lähettää...

Mauri

Viimeksi muokattu:
Laitetaas tarinaa kiinan fillareiden takuuasioista.
Kävipä niin jotta piti lähteä fillaroimaan ja eipä lähtenytkään Lankeleisi tulille.
Monta kertaa yrittämällä heräsi henkiin.
No seuraavalla kerralla ei lähtenytkään enää.
Siitä sitten sähköpostia takuuasioissa.
Vastaus tuli seuraavana aamuna.
Pyysivät lähettään videon viasta.
Lähetin tube videon jossa yritin käynnistää pyörää , vain äänimerkki toimi.
No seuraavana aamuna taas uusi videopyyntö jossa akku on fillarissa latauksessa ja samat käynnistyskokeet.
Tube video tuli tehtyä ja seuraavana aamuna vastaus.
Sulla on näyttö rikki ja he lähettää sulle uuden.
Piti lähettää kuva näytön takaa olevasta numerosarjasta.
Puolitoista viikkoa kesti näytön tuleminen ja tänään sain pyörän kuntoon.
Se ihmetyttää jotta mitään ostokuittia eikö muutakaan tarvinnut lähettää...

Mauri
No on kyllä erikoinen tapaus.

Katselin netistä tuon Nuhvin pyörän teknisiä tietoja ja selain päätti 'suomentaa' vierskielisen sivuston.

Tuo olisi ilmeisesti: "48 V 750W taittuva sähkörasvapyörä"

Sähkörasvapyörä on ehkä hienoin termi jonka olen tänä vuonna nähnyt missään. 😁

Katselin netistä tuon Nuhvin pyörän teknisiä tietoja ja selain päätti 'suomentaa' vierskielisen sivuston.

Tuo olisi ilmeisesti: "48 V 750W taittuva sähkörasvapyörä"

Sähkörasvapyörä on ehkä hienoin termi jonka olen tänä vuonna nähnyt missään. 😁
Paremmin sopisi jos ois sähköalustamassapyörä....

Joo, hyvä että hoitui. Jotenkin vaan minulle outo/uusi tapa hoitaa takuuasia videoita lähettelemällä ja itse asentaen. Mutta käy se noinkin.
Toi videoitten lähettely on viissin tapa kiinan laitteista. Oman CNC koneen askelmoottoriohjain lakkas toimimasta niin samanmoinen videoitten lähettely pyydettiin.
Uusi moottori ohjain tuli takuuna...

Muistuu mieleen kun joskus vuosituhannen vaihteessa kerättiin röissä ihan henkilökohtasiakin yleistyökaluja takuukorjauksiin (kutsuttakoot vaikka "nahkamies"). Ei mulla siinä tilanteessa ollut mitään kuittia lahjaksi saamastani monitoimityökalusta, mutta ongelmia oli muutamia. Muistan myös, että laitoin omaan viankuvauslomakkeeseen, että puukko on tylsä.

Ei tuonne tosiaan mitään kuittia saati isompaa selvitystä ostopaikasta ja -ajasta tarvinnut lähettää. Tuote oli mallina sen verran nuori, että olisi aina mennyt takuukäsittelyssä läpi.

Sain takuuseen uuden seuraavan sukupolven mallin kyseistä mallisarjaa. Liitteenä viitesanat: tuotteen niveliä kannattaa voidella säännöllisesti ja teroittaa puukon terää.

Muistuu mieleen kun joskus vuosituhannen vaihteessa kerättiin röissä ihan henkilökohtasiakin yleistyökaluja takuukorjauksiin (kutsuttakoot vaikka "nahkamies"). Ei mulla siinä tilanteessa ollut mitään kuittia lahjaksi saamastani monitoimityökalusta, mutta ongelmia oli muutamia. Muistan myös, että laitoin omaan viankuvauslomakkeeseen, että puukko on tylsä.

Ei tuonne tosiaan mitään kuittia saati isompaa selvitystä ostopaikasta ja -ajasta tarvinnut lähettää. Tuote oli mallina sen verran nuori, että olisi aina mennyt takuukäsittelyssä läpi.

Sain takuuseen uuden seuraavan sukupolven mallin kyseistä mallisarjaa. Liitteenä viitesanat: tuotteen niveliä kannattaa voidella säännöllisesti ja teroittaa puukon terää.
Noilla taitaa aika hyvin toimia se ikuinen takuu. Joku Haglöfs taitaa olla samaa kaliiberia.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin