Pikku muutoksia foorumilla

Katos perkelestä ... Ei olekkaan vissin tarvinnu muutoksen jälkeen muoksia..... Totta, tyhjä rasia tulee kun muoksinappulaa klikkaapi.... Oikeessa olet, cardaani ....

Muokattava teksti vilahtaa näytössä. Ei saa edes esikatselua, kun herjaa et liian vähän merkkejä. Nyt vaihdoin tabletille (Android) ja sama juttu.

Edit:

Klo 22:31 nyt rokkaa taas!

Mulla kone ollut päällä viimeisen 2-3vko putkeen, eikä auttanut uudelleenkäynnistyskään ...

Käyttäjäoikeuksiin en ole kajonnut ikiaikoihin, joten foorumin säädöistä en uskoisi johtuvan.

Näköjään Chromella ei anna minunkaan muokata tuota hetki sitten kirjoittamaani viestiä. Tyhjää näyttää.

EDIT: Kokeilin Chromella-->tyhjää
sitten firefoxilla --> tyhjää
sitten internet explorerilla -->tyhjää

ja kun palasin takaisin Chromeen, niin nyt antaa muokata.

Erikoinen juttu.

EDIT2: edelleen onnistuu (Chrome)

EDIT3: ja vieläkin (Chrome)

Kirjauduin ulos

ja takaisin sisään

Edelleen antaa muokata Chromella

Kirjauduin ulos chromella

ja Firefoxilla sisään

Nyt antaa muokata myös Firefoxilla.

No menenpä vielä Firefoxistakin ulos

Sitten Explorerilla sisään
ja muokkaus edelleen toimii

Nyt taas chromella

vaikuttaa toimivan nyt ihan ok.

Mistä tämä johtui, on minulle mysteerio.

Toimiiko muilla nyt?

Chrome mullakin käytössä .....

Edit: Heitin tuliketulle joola tää muoksi, kahdesti, toimii .....

Edit II : Palasin Chromeen, jolla taas tää lisäys, toimiikin nyt yllättäen .....

Edit III : uloskirjautuminen ja takas sisään, toimii edelleen, vaiks cardaani on jo tätä muoksia ennen vastannut ketjuun .....

Loppu hyvin - kaikki hyvin! Myös mulla nyt toimii...

Edit: Niin sitähän minä vaan, että hereillä ollaan! Ei kannata bitin yrittää yhtään mitään! :D

Erikoinen juttu, ongelman ydin lienee ollut jossain muualla ( palvelimella ? ) kuin että omilla koneillamme

Hoi borggi, saadaksesi ltällekin osiolle lisää tekstiä, vaihda tossa kevään korvalla, ku porukka on jo tottunu nappuloiden paikkoihin, kuvakansa ja viimeaikoina nappulat keskenään....:D

Joo, kyllä näitä pitäisi vaihtaa mieluusti useamminkin. Semmoinen satunnaishimmeli olisi hyvä joka vaihtaisi paikkaa joka välissä. Torjuisi dementiaa ja estäisi persoonan kapeutumista kun ei sallisi liian piintyneiden tapojen kehittymistä.

Ja siitäkin voisi vielä kehittää edelleen. Kehittyisikö kansalaisille paranormaaleja kykyjä, jos nappulan paikan satunnaistamisen lisäksi satunnaistettaisiin myös sen toiminta...

Vähän sama juttu kuin aikoinaan vaihdettiin pomon tietsikan näppiksessä muutaman kirjaimen paikkaa, oli hauskaa seurata salaa akvaarion ikkunoista kun heppu tehtaili kirotusvihreitä :D

Voisiko tuota kuvaketta "Siirry ensimmäiseen uuteen viestiin" tehdä isommaksi? vaikkapa korvata tuo kirjekuori-kuvake kokonaan sillä?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin