Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kannen vesitilasta menee läpi.Onkos tuo holkki vesikanavassa vai öljytilassa?
On mukana. Mutta en laittanu kun tuosta tuli niin hyvä.Olikos niitä prikkoja varalta mukana ?
Kyllä niitä näyttää olevan tarjolla, tullimuurin takana tosin.Pohjallisten holkkien saatavuutta en tiedä, kun ei omiin ole tarvinnut vaihtaa,
Toi mun hiontatuurna saattaisi toimia suoraan holkin paikalleen lyöntityökaluna.Se on tuo pohjallinen holkki kaiketi siinämielessä eri, että se käsittääkseni vaan lyödään pohjaan, koska se pohja porauksen pohjaan vastatessaan tiivistää sen alapään myös, pohjattoman holkin alapää taasen pitää tiivistemankeloida.
Katselin taas pitkästä aikaa EDIT: erästä toista foorumia. Viimepäivien ilmapiiri kertoo taas miksi itse sieltä häivyin.Mie oon se sama kun aikoinaan kirjottelin paljonkin EDIT: eräälle toiselle foorumille.
EDIT: nimeltä mainitsematon henkilö on ajanut sieltä pois....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.