Kiitoksia borg.Alhaalla vasemmalla. Valitse Suomi 2025.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia borg.Alhaalla vasemmalla. Valitse Suomi 2025.
Postin kautta kun tulee tullattava paketti, joutuu maksamaan aina vähintään käsittelymaksun. Kuriirifirmat lähettää tiedot sähköpostiin ja tullauksen voi tehdä itse ilmaiseksi.Kun vielä pyytää lähettämään Royal Mail pakettina niin Suomen päässä homman hoitaa Posti. Silloin tullaaminen on helppoa ja halpaa
Omapostin kautta pystyy tullaamaan itse. Viimeksi se maksu minkä perivät oli jotain alle euron. Olisko ollut 90c. Tosin tullinimikkeet joutuu kaivamaan itse ja ihan tasan natsaavia on joskus mahdoton löytää. Tyliin: "Muut kumiosat, ei huokoista kumia"Postin kautta kun tulee tullattava paketti, joutuu maksamaan aina vähintään käsittelymaksun. Kuriirifirmat lähettää tiedot sähköpostiin ja tullauksen voi tehdä itse ilmaiseksi.

Voiteluohje, eräällä toisella foorumilla:Takaisin asiaan.
Olen sivusilmällä seurannut että syöttäpumpun huohotinputkesta ei ole tullut aikoihin tippaakaan nestettä. Ei öljyä eikä löpöä. Tuumasin, että onkohan siellä mitään märkää sisällä. Lorautin täyttötulpasta desin öljyä. Mulla on siinä ylivuotoputkessa pieni muoviputeli keräämässä mahdolliset roiskeet.
Puteliin kertyi ajon aikana tasan se desi minkä lisäsinkin. Haisee öljylle eikä oikeastaan ollenkaan naftalle.
Eri puolilla nettiä on viimeaikoina kinattu siitä että "kuuluuko" vanhoihin Minivac-pumppuihin öljy kun niissä ei ole täyttötulppaa ja niiden sanotaan olevan diesel-voideluja. Tämä mun empiirinen koe kertoo, että ei sinne alakertaa ihan lorisemalla dieseliä päädy jos elementiti eivät ole väljät kun kerran ylivuotoputkesta ei ole aikoihin tullut mitään sinne muoviputeliin ennen kuin lisäsin öljyä. (Joka siis tuli kaikki ulos....)
Tämä tullinimikkeen etsiminen on joskus helvetin vaikeaa omp.koneiden tai saumurien osissa.Yleensä riittää kun on sinnepäin.Omapostin kautta pystyy tullaamaan itse. Viimeksi se maksu minkä perivät oli jotain alle euron. Olisko ollut 90c. Tosin tullinimikkeet joutuu kaivamaan itse ja ihan tasan natsaavia on joskus mahdoton löytää. Tyliin: "Muut kumiosat, ei huokoista kumia"
Mutta joo, molempi parempi. Yksti tykkää yhdesta ja toinen toisesta.
Vanha työkaveri sanoi, että: "Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mulle käy molemmat."
Tullinimikkeen etsiminen on helppoa. Soita tullin neuvontaan niin ei tarvitse arpoa.Tämä tullinimikkeen etsiminen on joskus helvetin vaikeaa omp.koneiden tai saumurien osissa.Yleensä riittää kun on sinnepäin.
Näin piti kerran tehdä.Tullin sivustolta löytyy " kirjaamo " johon voi kuitit lähettää.Puheluun vastasi rempseä tyyppi,ei byrokraatti ollenkaan.Hyvä mieli tuli soitosta ja vain muutama päivä meni tullauksessa.Tullinimikkeen etsiminen on helppoa. Soita tullin neuvontaan niin ei tarvitse arpoa.
Kaikissa näissä ohjeissa pumppuun kuitenkin laitetaan öljy. Tavalla tai toisella.
Millä sanamuodoilla se ilmaistaan?Fordsonin huoltokirjassa kielletään öljynvaihto ruiskupumppuun. Ehkäpä siksi.

Se vaan, kun noissahan ei ole tyhjennysroppua laisinkaan.Olisko tuolla vaan yritetty suojella Fordin omaa huoltoketjua ja pumppua kädettömien roplailuilta.
Öljynvaihto ei kuitenkaan pahaa tee, asianmukaisesti tehtynä.
Niin justiin. Vaikka se olisi suunniteltu kestämään ensitäyttö-öljyillä, jotka sitten lanttaantuvat naftalla ajan saatossa niin ei se öljyn lisääminen mitään haittakaan.Se vaan, kun noissahan ei ole tyhjennysroppua laisinkaan.
Muttei se reilu lisäyskään haittaa, kyllä ylimääräiset osaa sieltä pois tulla.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.