Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Luulen että usein ongelmana on se että nauhat sidotaan kerran ja sitten vain käytetään vetoketjua joka vedetään kiinni vaikka väkisin jokaisella käyttökerralla.Työkengissä kestää vetoketjut kun sitoo nauhat varren ympäri. Pituuttahan nauhoissa on riittävästi, ilmeisesti juuri sen takia.
Viimeksi kun hain varsikengät, niin oli boat. Alkuun hiukan outo, kun kiristysmekanismi oli erikätinen vasemmassa ja oikeassa tossussa.Sanonpa vaan että Boa.
Mulla ei oo vielä ikinä särkynyt, mutta just annoin pari nipparia kaverille että sai korjattua, onko sievissä ja jalaksessa samat boat ?Sanonpa vaan että Boa.
Tarkkana pitää knipexien kanssa olla ettei mene liikaa tai peräti murru.Just remontoin yhen vetskarin. Vähän näytin knipexiä ni hyvä tuli.
Kattelkaas onko lähistöllä kolmannen sektorin toimipaikkaa jossa olis jonkin sortin ompelimo/tekstiiliosasto.Vein yhden Snickersin rotsin vaatekauppaan vetoketjun vaihtoon.
Puuilosta ostin, mutta sais olla tiheämpisilmäinen.Mä oon tollasta kumiköysiverkkoo haeskellu (halpaa siis) ku entinen jostain saatu alkaa oleen finaalissa...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.