NIKSI-PIRKKA

Viestiketju:
NIKSI-PIRKKA

borg

administi
Ylläpitäjä
Liittynyt
18 Huhtikuu 2011
Viestit
39,305
Tähän ketjuun työkaluniksologiaa!

Tässä pirkkaniksi, miten reikäsahalla sahataan isompi reikä, jos sattui ensin tulemaan liian pieni:

pirkka1.jpg

pirkka1.jpg
 
Pitäiskö tuo otsikoida uudelleen, ettei Pirkka pahoita mieltään. :voiitku:
 
Mennään riskillä. Muutetaan sitten jos uhkaa tulla käräjäkeissi.
 
Toi olis tarttenu varmaan aikoinaan laittaa johonkin niksi-pirkkaan kun tolleen tein isompata reikää....kun alle ei mahtunu vesiputkista ja sähköjohdoista johtuen laudanpalaa johon olis keskiterän kiinni usuttanu...mun yleisimmin käyttämä konsti, kun jotain putkee vetää ja vanha reikä on piikanen...
 
Tuo nyt ei ole yleensä ongelmana ollut:)
Mutta kertokaapas miten liian ison reijän saa porattua pienemmäksi :rolleyes:
 
Mä oon onnistunut sorvaamaan reiän pienemmäksi ja akselin suuremmaksi. Tarpeeksi huonolla terällä kun vetelee väärällä syötöllä niin tulee niin karhea pinta että käypi näin :D
 
Pitääkös näissä nikseissä käyttää niitä sukkahousuja? ;) Jos ei niin sellainen "niksi" tuli havaittua että, öljysumuttimesta saa näppärän soodapuhaltimen.
Ei tarvitse ostaa 60€ soodapuhallinta jos tallin nurkasta löytyy vanha käytöstä pois jäänyt, esim. bilteman 90-luvun paine-ilma työkalu sarjassa mukana tullut sumutin.
Sumuttimen päässä on vielä säädettävä suutin millä pystyy hienosäätämään puhallustehoa.
Ja jos ne sukkahousut pitää liittää jotenkin tähän niksiin, nii tee niistä vaikka hengityssuojain... :p
 
Sukkahousut on tietty plussaa mutta ei välttämättömät.
 
Pitääkös näissä nikseissä käyttää niitä sukkahousuja? ;)
Ja jos ne sukkahousut pitää liittää jotenkin tähän niksiin, nii tee niistä vaikka hengityssuojain... :p
..käytettyjen haarakiilasta...:heko:..voi pian soodapuhallukset unohtua ku hetken nuuhkii...
 

Tänään tuli tuommone viritys tehtyä.:D Oli pohja vikasia ämpärejä ja ei ollu tyhjemnys putkea niin nyt on. :)
Onhan nuita myös iha tehdastekosia tuon tyypisiä niin niistä otettu vähän ideaa. :D

IaZq.md.jpg
 
Noi rammarin mutterit eli hiomakonhen.. niitten laippojen tulisi olla keskeltä kevennettyjä kuten sirkkeleissä... kevensin hiukan. ja hiukan mutteriin rasvaa niin saapi iliman söörnäriä irti.

rammarin huoltoa.JPG
 
Taivuta katkaistu pilli korwan taakse, niin voit julkisella paikalla huoletta höpistä itseksesi, ihmiset luulevat sinun puhuvan kädet wapaana laitteeseen :rotfl::rotfl:
 
Taivuta katkaistu pilli korwan taakse, niin voit julkisella paikalla huoletta höpistä itseksesi, ihmiset luulevat sinun puhuvan kädet wapaana laitteeseen :rotfl::rotfl:



Miten minulla on sellainen muistikuva että tää jopa oli Niksi-Pirkasta :D
 
Takaisin
Ylös