No mitä äkkiä netistä etin niin tolla varustuksella, lava, ajosillat ja sähköhydraulinen kippaus , niin noin 650 kg tyhjänä.Näyttää melko raskaalta jo tyhjänä
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
No mitä äkkiä netistä etin niin tolla varustuksella, lava, ajosillat ja sähköhydraulinen kippaus , niin noin 650 kg tyhjänä.Näyttää melko raskaalta jo tyhjänä
Ei nyt aivan mahoton sittenNo mitä äkkiä netistä etin niin tolla varustuksella, lava, ajosillat ja sähköhydraulinen kippaus , niin noin 650 kg tyhjänä.
Muistan kersana, kun noita ajeli svetoon ja illalla takas.Ihan mielenkiintoisen erikoinen nosturikapistus.
Mielenkiinnolla pitää seurailla, minne nousee, ja nouseeko hintapyyntiin asti.
![]()
Moelven nosturi Volvo BM tekniikalla, 1986, Loviisa | Huutokaupat.com
Kohteen Moelven nosturi Volvo BM tekniikalla, 1986, Loviisa huutokauppa on päättynyt su 26.04.2026 klo 19.47. Katso muut samanlaiset huutokauppa kohteet ja löydöt sivulta!huutokaupat.com
Näytä liitetiedosto 167062
Mulle ei mitenkään outo ilmestys ole. Tuollainen Sekurahyttinen Synchro hoiti meillä päin liki kaikki valtion teiden ja yksityisteiden lanaukset ja niitot varmaan vuosituhannen vaihteeseen. Saattoi kyllä olla 272. Kerran on kone ollut auki. Tuntimittari halvaantui jo aikaa sitten, laskutusten perusteella nykyinen omistaja arveli ajetun n. 35000 tuntia. On kuulemma edelleen jo edesmenneen lanakuskin pojalla pihatraktorina, aisankannattajana polttopuuhommissa, ym.Ai, noita on useampikin Suomessa....
On itse asiassa 282. Eli tehtaan turbolla. Juttelin omistajan kanssa joskus Classic motor showssa.Mulle ei mitenkään outo ilmestys ole. Tuollainen Sekurahyttinen Synchro hoiti meillä päin liki kaikki valtion teiden ja yksityisteiden lanaukset ja niitot varmaan vuosituhannen vaihteeseen. Saattoi kyllä olla 272. Kerran on kone ollut auki. Tuntimittari halvaantui jo aikaa sitten, laskutusten perusteella nykyinen omistaja arveli ajetun n. 35000 tuntia. On kuulemma edelleen jo edesmenneen lanakuskin pojalla pihatraktorina, aisankannattajana polttopuuhommissa, ym.
Kyllä 272/472 ja 282/482 värkkejä lie kumpaakin yksistään jo enemmän, kuin sekurakoppista 262 konetta ?On itse asiassa 282. Eli tehtaan turbolla. Juttelin omistajan kanssa joskus Classic motor showssa.
Paljon mahdollista. Ei tietoa. Joten en spekuloi.Kyllä 272/472 ja 282/482 värkkejä lie kumpaakin yksistään jo enemmän, kuin sekurakoppista 262 konetta ?
Vaikka vähän niitä isompiakin on.
Vilkjärvellä tuo mies on käynyt varmaan vuosittain.On itse asiassa 282. Eli tehtaan turbolla. Juttelin omistajan kanssa joskus Classic motor showssa.
Millähän lie ne 2 pyttyä mahtaa käydä, ilmoituksessa mainostetaan isoa melkein 4 litraista kuutoskonetta, mutta en minä kyllä kuvassa näe pumpulta menevän kuin 4 suutinputkeaNo nyt on taas oikein huippusätös...
![]()
Leyland 270, 1972 6 Sylinterinen tekniikka!, Varkaus | Huutokaupat.com
Kohteen Leyland 270, 1972 6 Sylinterinen tekniikka!, Varkaus huutokauppa on päättynyt su 17.05.2026 klo 19.45. Katso muut samanlaiset huutokauppa kohteet ja löydöt sivulta!huutokaupat.com
Leylandin oma kone on 3,8 litrainen, mutta tuossa oli kyllä joku muu randomi kone.Millähän lie ne 2 pyttyä mahtaa käydä, ilmoituksessa mainostetaan isoa melkein 4 litraista kuutoskonetta, mutta en minä kyllä kuvassa näe pumpulta menevän kuin 4 suutinputkea
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.