NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

Ihan mielenkiintoisen erikoinen nosturikapistus.
Mielenkiinnolla pitää seurailla, minne nousee, ja nouseeko hintapyyntiin asti.

Näytä liitetiedosto 167062
Muistan kersana, kun noita ajeli svetoon ja illalla takas.

Pari kohtuukilometreillä olevaa pulla-autoa, jos jollain on tarvetta moiselle...

Ai, noita on useampikin Suomessa....
Mulle ei mitenkään outo ilmestys ole. Tuollainen Sekurahyttinen Synchro hoiti meillä päin liki kaikki valtion teiden ja yksityisteiden lanaukset ja niitot varmaan vuosituhannen vaihteeseen. Saattoi kyllä olla 272. Kerran on kone ollut auki. Tuntimittari halvaantui jo aikaa sitten, laskutusten perusteella nykyinen omistaja arveli ajetun n. 35000 tuntia. On kuulemma edelleen jo edesmenneen lanakuskin pojalla pihatraktorina, aisankannattajana polttopuuhommissa, ym.

272 konehia kyllä on joitakin kymmeniä vissiinkin, ja joitakin keltaisia 702/704 ja 802/4 konehia.
Mut kuka nyt 60hv tehoisella takaveto - 262 koneella urakkaa olisi tehnyt enää -80 alkupuolella ?
Yhden Sekurahyttisen 262 koneen olen nähnyt.

Mulle ei mitenkään outo ilmestys ole. Tuollainen Sekurahyttinen Synchro hoiti meillä päin liki kaikki valtion teiden ja yksityisteiden lanaukset ja niitot varmaan vuosituhannen vaihteeseen. Saattoi kyllä olla 272. Kerran on kone ollut auki. Tuntimittari halvaantui jo aikaa sitten, laskutusten perusteella nykyinen omistaja arveli ajetun n. 35000 tuntia. On kuulemma edelleen jo edesmenneen lanakuskin pojalla pihatraktorina, aisankannattajana polttopuuhommissa, ym.
On itse asiassa 282. Eli tehtaan turbolla. Juttelin omistajan kanssa joskus Classic motor showssa.

No nyt on taas oikein huippusätös...

Millähän lie ne 2 pyttyä mahtaa käydä, ilmoituksessa mainostetaan isoa melkein 4 litraista kuutoskonetta, mutta en minä kyllä kuvassa näe pumpulta menevän kuin 4 suutinputkea

Millähän lie ne 2 pyttyä mahtaa käydä, ilmoituksessa mainostetaan isoa melkein 4 litraista kuutoskonetta, mutta en minä kyllä kuvassa näe pumpulta menevän kuin 4 suutinputkea
Leylandin oma kone on 3,8 litrainen, mutta tuossa oli kyllä joku muu randomi kone.
Kyllä mie näen siinä 6 suihkuputkea.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin