Kesäksi tyylikkäitä ongelmia: https://huutomylly.fi/huutokaupat/maserati-spyder-20v6-biturbo-zagato-1986-museorekisteroity-41105
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Noita Maserati Biturboja on ollut useita myynnissä tässä viime vuosina, eikä edes älyttömiä maksaisi, tainnut halvimmat umpimallit olla jotain kympin korvilla.
Italiasta.Brittilaatua
Sielläkin onItaliasta.
Niiden olis paree keskittyä vaan pitsaan ja pastaan, ne niiltä onnistuu.Sielläkin on
Elämäni surkeinta pizzaa olen syönyt Italiassa. Muualla on nekin tehty paljon paremmin.Niiden olis paree keskittyä vaan pitsaan ja pastaan, ne niiltä onnistuu.
Joo, kun mennään 60-luvulle tai vanhempiin, DS, Traction Avant, ym... Mutta nämä 70-80-lukuiset, etenkin Rellu/Pössö. Onhan toki hienojakin, Matra, ym. erikoiset.Vanhat ranskikset on kyllä kaikkea muuta kuin tasapaksua harmautta... Eikai missään muualla ole harrastettu niin erikoista muotoilua ja omintakeisia teknisiä ratkaisuja.
Samaa sanoi työkaverikinElämäni surkeinta pizzaa olen syönyt Italiassa. Muualla on nekin tehty paljon paremmin.
Mitä todennäköisimmin oli vielä vajaasti lisukkeita eli ananas puuttui.Elämäni surkeinta pizzaa olen syönyt Italiassa. Muualla on nekin tehty paljon paremmin.
niin ja siellä ricionessa kun pyysi pizzaan ketsuppia niin tuli sellanen kokki tai mikä lie pitzan vääntäjä murisemaan ja heilumaan kun tuulimylly pöydän viereen ihme touhua juu huono oli pizza eikä saanut edes sitä ketsuppiaSemmoinen kuiva pieni läystäke oikein Laihian mallilla. Yksi täyte yhdellä reunalla ja toinen toisella.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.