NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

No noista tietää että on kyllä huolletut ja huolehditut autot, mulla oli Teekolmosia kaikkiaan kolme jotka oli pelastuslaitosten vanhoja ja yks Golffi samoin.

Mitä lie uusi vastaava poteri maksaa? Onko niitä edes enää polttiskäyttöisinä? Nyt joku tahtoi uutta paremman ja halvemman.
Pitkän päälle paljonkin edullisemman.

Uus portteri on transhit...
Kaverilla oli vuoden verran työautona sellainen sähkötransitti. Sähäkästi kiihtyi ja tarkenikin siellä mutta ei pakkasella päässyt luvattua n. 300 km, n. 200km ainoastaan.
Vajaan vuoden se sillä ajeli. Kerran oli parantolareissulla käynyt ja heti parissa viikossa taisivat saada kuntoon.
Sen Transitin siis.

Oletettavasti erittäin järkevä ja kokonaisedullinen ostos, jos haluaa luotettavan pakettiauton, eikä harrasta vanhojen autojen korjausta, vaan teettää korjaukset korjaamolla ja itse käyttää autoa.

No noista tietää että on kyllä huolletut ja huolehditut autot, mulla oli Teekolmosia kaikkiaan kolme jotka oli pelastuslaitosten vanhoja ja yks Golffi samoin.
Yleensä vielä kaikki ajon ulkopuoliset ajat lämpimässä hallissa. Meillä oli ex-työpaikalla pelastustoimen pienet autot ja ambulanssit huollettavina. Niitä oli ilo huoltaa kun prioriteetti oli että auton pitää olla kunnossa kun sitä tarvitaan. Ei tarvinnut arpoa kuten yksityisten kanssa että riittääkö esim. jarrupalat seuraavaan huoltoon asti.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin