NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

Minä muistaisin nähneeni tuollaisen iveco puoliperän puutoimen mainoksilla ja siinä taisi olla jopa joku pieni nosturi hytin takana kun tuossa tuli jokusia vuosia pyörittyä usein tampereen suunnalla

Minä muistaisin nähneeni tuollaisen iveco puoliperän puutoimen mainoksilla ja siinä taisi olla jopa joku pieni nosturi hytin takana kun tuossa tuli jokusia vuosia pyörittyä usein tampereen suunnalla
Tossa minkä ite oon nähny on nosturi lavalla ja kärryssä lukee puuilo.

Sieltä komea David Brown. Ei jalat palele vastatuulessa: https://huutomylly.fi/huutokaupat/david-brown-cropmaster-1955-traktori-36584

1758196197752.webp

Nestejarrut. Tuskin mikään ongelma ottaa ohjaus paineilmajarruille, kun sähköjarruillekin onnistuu. Ois kyllä hauska nähdä, minkälainen jarruviive on.
Herkemmät ja tarkemmat on paineilmajarrut traktorinkin kärryssä on mitä perinteinen ykspiirinen Hydraulinen jarruliitin. Vaikkei traktorissa paineilmajarruja olisikaan.

Toki näissä melkosia eroja traktoreidenki välillä. Toisessa fentissä oli syksyllä paineilmajarrujen kans ongelmia ettei halunnut jarruja löysätä kärrystä mutta ilmaamalla paineilmajarruventtiilin rupesivat toimimaan.

Itse asiassa, tuo Croppi on -53 tai vanhempi.
Viimeinen bensa-petrooli Croppi on tullut tehtaalta ulos 03/53 .

Tästä eräälle pyöräookkerille täytettävä.
Menee kyllä seurantaan jos sattus kohtuudella lähtemään, ois traktorilla tunnin matkan päässä

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin