Siinähän sulle seuraava projekti...Jaahas, mennyt taas myyntiin. Kaverin kanssa kimppaan tuo joskus ostettiin ja ajettiinkin muutama kesä.
Oli kyllä kiva paatti toimiessaan.
https://m.tori.fi/vi/57275053.htm
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän sulle seuraava projekti...Jaahas, mennyt taas myyntiin. Kaverin kanssa kimppaan tuo joskus ostettiin ja ajettiinkin muutama kesä.
Oli kyllä kiva paatti toimiessaan.
https://m.tori.fi/vi/57275053.htm
Kieltämättä käynyt mielessäSiinähän sulle seuraava projekti...

Jetti oliskin ollut hunajaa.Kieltämättä käynyt mielessä
Mulla oli jo käsissä kerran hamiltonin jettivetolaite, joka olis ollut tuohon passeli. Myin pois, kun piti saada rahat traktoriin.
Ja hyllystä löytyy vieläkin ruuviahdin, joka piti tuohon laittaa, mutta se sitten jäi..
Viimeiset pari kesää tuolla ajettiin niin, että vaihteisto oli hitsattu kiinteäksi, eli heti startista mentiin. Niinhän ne rasinki pelit startataan..![]()
Eikä ole yksi tai kaksi kertaa kun se ostaja on tän pankinjohtajan sukukainen tai kalakaveri.Vouti haluaa pistää kirjan kannet kiinni ja päättää jutun, pankin johtajan suostumuksella.
Olis juu ollu mielenkiintoine laite. Toikin vaan, että tossa papereissa on vieläkin vanha omc suora nelonen, 140hp. Et ei varmaan saa tota konetta rekisteriin. Kaksi kertaa tosin topattu, eikä kummallakaan kerralla koneesta mitään kyselleet.Jetti oliskin ollut hunajaa.
Ihme, että tuostakin vaihteisto nyt vaihteisto hajalla...![]()
Pienellä fiksauksella ois saanut paäivitettyä ulkoasun 2000-luvulle.Olis juu ollu mielenkiintoine laite.
En mä kyllä tahtoisi mitään valkoista paattia. Tai siis ei mulla mitään niitä vastaan ole, mutta kyllä mä tykkään noista -70 luvun väreistä.Pienellä fiksauksella ois saanut paäivitettyä ulkoasun 2000-luvulle.
Katopa uusia veneitä. Eipä valkeita juuri ole. Tumman sinisiä, -vihreitä, -punaisia, -harmaita, mustia. Kantirakenteet on vielä usein valkeat, mutta on niihinkin alkanut väriä tulla. Harmaa on aika yleinen.En mä kyllä tahtoisi mitään valkoista paattia.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.