Joo, takatuuppari.Jaa, sinulla on vielä tuo 605 valmetti, isomman valmetin lisäksi![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo, takatuuppari.Jaa, sinulla on vielä tuo 605 valmetti, isomman valmetin lisäksi![]()
Mulla on mustaa ja sinkittyä 2,5"-5" käsinaulaa aivan julmetusti. Tekeekö akku kämmennaulaimella mitään? Meneekö joku 4-5 tuumainen? 90 mm nuo ilmoittaa "tehoksi".Minä taas oon nuuka, jotta en noita kylvä joka paikkaan. Sinkitty konenaula kyllä löytää usein ennemmin paikkansa.
Toi oli mullakin eka vihje siitä, et oon laitettu eläkkeelle. Mistään muualta ei tullu mitään ilmoitusta. Enkä edes tehny mitään hakemuksia tai sellasta.Ilmariselta sain kirjeen ja siinä oli kortti jolla saa jotain alennuksia joihinkin paikkoihin.
Menee kyllä. On toimiva peli.Mulla on mustaa ja sinkittyä 2,5"-5" käsinaulaa aivan julmetusti. Tekeekö akku kämmennaulaimella mitään? Meneekö joku 4-5 tuumainen? 90 mm nuo ilmoittaa "tehoksi".
![]()
Milwaukee C12 PN-0 kämmennaulain, runko
Milwaukee akku- ja sähkötyökalut verkkokaupasta – Vahvaa tehoa, huippuluokan kestävyyttä ja parasta suorituskykyä. Virallinen jälleenmyyjä, nopea toimitus!webshop.industriacenter.fi
Eihän vaan ole vanhemman polven hamstrauksia...Mulla on mustaa ja sinkittyä 2,5"-5" käsinaulaa aivan julmetusti. Tekeekö akku kämmennaulaimella mitään? Meneekö joku 4-5 tuumainen? 90 mm nuo ilmoittaa "tehoksi".
![]()
Milwaukee C12 PN-0 kämmennaulain, runko
Milwaukee akku- ja sähkötyökalut verkkokaupasta – Vahvaa tehoa, huippuluokan kestävyyttä ja parasta suorituskykyä. Virallinen jälleenmyyjä, nopea toimitus!webshop.industriacenter.fi
Ilmariselta sain kirjeen ja siinä oli kortti jolla saa jotain alennuksia joihinkin paikkoihin.
. Toisaalta tuntu että ihan inan nolotti 51v eläkeläis kortilla alennusta karkkikaupasta. Minkäs teet kun kerta oli lappu laitettu "opiskelijat ja eläkeläiset -10%"ekana kovempana päivänä lähtee paljon ja jatkossa vähän vähempi, juoda pitää muistaa, mutta ei välttämättä kaljaa. Musta vissy hyväTestattu, että kuinka paljon voi ihmisestä hikeä irrota![]()
Miten se hiilidioksidi auttaa?ekana kovempana päivänä lähtee paljon ja jatkossa vähän vähempi, juoda pitää muistaa, mutta ei välttämättä kaljaa. Musta vissy hyvä
Ei se vaan suolatMiten se hiilidioksidi auttaa?
Juu, saahan sitä kivennäisvettä hapottomanakin, niin on mukavampi juoda.Ei se vaan suolat
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.