Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Pariladossa olis molemmat kehikot valmiina ja pääsin jo laitteleen välitilan kattokannattimiakin paikalleen. Onkin aika työläs ja hidas itekseen tehä, kun tulevat kiinni sellasilla kulmamallin naulauslevyillä koppien kannattimien päiden väliin. Mitta näytti onneks pysyneen, oli vaan pari milliä "tiukkaa", mikä parempi.

Minä taas oon nuuka, jotta en noita kylvä joka paikkaan. Sinkitty konenaula kyllä löytää usein ennemmin paikkansa.
Mulla on mustaa ja sinkittyä 2,5"-5" käsinaulaa aivan julmetusti. Tekeekö akku kämmennaulaimella mitään? Meneekö joku 4-5 tuumainen? 90 mm nuo ilmoittaa "tehoksi".

Ilmariselta sain kirjeen ja siinä oli kortti jolla saa jotain alennuksia joihinkin paikkoihin.
Toi oli mullakin eka vihje siitä, et oon laitettu eläkkeelle. Mistään muualta ei tullu mitään ilmoitusta. Enkä edes tehny mitään hakemuksia tai sellasta.
Viimesellä toimintaterapeutilla käynnillä oli kyllä joku useemman sivun kysely siitä, et miten suhtaudun sairaseläkkeeseen.

Mulla on mustaa ja sinkittyä 2,5"-5" käsinaulaa aivan julmetusti. Tekeekö akku kämmennaulaimella mitään? Meneekö joku 4-5 tuumainen? 90 mm nuo ilmoittaa "tehoksi".

Menee kyllä. On toimiva peli.

Eihän vaan ole vanhemman polven hamstrauksia...

Ilmariselta sain kirjeen ja siinä oli kortti jolla saa jotain alennuksia joihinkin paikkoihin.

Nauroin yks päivä ku termiitti ja rouva keräs Candy town kaupassa hirmu karkki pusseja ja sitten minun eläke kortilla -10% :rotfl: . Toisaalta tuntu että ihan inan nolotti 51v eläkeläis kortilla alennusta karkkikaupasta. Minkäs teet kun kerta oli lappu laitettu "opiskelijat ja eläkeläiset -10%"

Aamulla olkkarin lattian lakkaus eka kierros, maksalaatikkolounaan ja suikun kautta TAYSsiin, urologi otti nestettä vasemmasta kiveksestä. Valmisteluissa piti kyllä hiukan keskittyä toisaalle kun hoitsu otti varresta kiinni ja putsaili pirtulla kasseja. Nyt sattuu kyllä sevverran että oli ajomatkassa kotio hiukan tekemistä, eikä oikein mitenkään päin ole hyvä, sain toki buranareseptin. Rouva saa kyllä olla rauhassa toistaiseksi.

Muori onnistui jumittamaan SIM-korttinsa ja putosi verkosta. Yllättäen onnistui soittamaan minulle vara-iPhonellaan - luulin ettei osaa enää käyttää sitä, mutta näköjään onnistui.

Tänään kävin siirtämässä liittymän omiin nimiini. Sain uuden SIM-kortin liittymälle ja väkräsin kuntoon uuden vanhan Nokialaisen. Huomenna pitää käydä Keski-Suomessa telepelastuskeikalla.

Nurtsia leikattu ja kattila auton varustelua, huomenna lähtö rallia kattomaan Keuruu/Petäjävesi seuduille. Parkkola oli muistaakseni ek;n nimi, 2 kertaa ajavat, lauantaina ajavat.

Taannoista jakopääremppaa joutui parsimaan, vesipumpun tiiviste oli jäänyt vuotamaan. Olis pitänyt se SKF:n pelti"tiiviste" pistää alunalkaen silikonin kanssa kun epäilytti jo lähtökohtaisesti se maalattu 0,3mm tasainen peltitiiviste.

Noissa volvon dieselvitosissa kun sen lohkon puolen tiivistepinnan putsaaminen on enempi kuin vähän perseestä niin helposti jää johonkin kohdistustapin juureen jotain kökköä. Paperitiivisteillä ei ikinä ole ollut ongelmaa etteikö pitäisi.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin