Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Monessa pellissä tiivisteaine on itsessään. Se "maali" on oikeasti tiivisteaine. Edellyttää kyllä puhtaat ja suorat pinnat.Ikinä mitään peltiä ei pidä ilman tiivisteaineita asennella....
Ootko harkinnut iPhoneen "senior modea"?Muori onnistui jumittamaan SIM-korttinsa ja putosi verkosta. Yllättäen onnistui soittamaan minulle vara-iPhonellaan - luulin ettei osaa enää käyttää sitä, mutta näköjään onnistui.
Tänään kävin siirtämässä liittymän omiin nimiini. Sain uuden SIM-kortin liittymälle ja väkräsin kuntoon uuden vanhan Nokialaisen. Huomenna pitää käydä Keski-Suomessa telepelastuskeikalla.
Ootko harkinnut iPhoneen "senior modea"?
Avustetun käytön käyttöönotto iPhonessa
Ota avustettu käyttö käyttöön iPhonessa perheenjäsenellesi tai muulle läheisellesi ja mukauta sitä niin, että he voivat käyttää sitä parhaalla mahdollisella tavalla.support.apple.com
Nokiat oli jänniä sillon aikanaan, ikinä ei tarvinnu käyttöohjetta kun vaihto uuteen. Kaikki löyty aina sieltä, missä sen olettikin olevan.3310 on tuttu. Ostin keväällä varmuuden vuoksi ”uuden” sellaisen. Älypuhelin ei onnistu enää. Ei halua käyttää kuin Nokioita.
Kyllä minä ainakin olen asentanut kymmeniä ellei satoja peltitiivisteitä ilman mitään ylimääräisiä mömmöjä, ainoastaan silloin laittanut ihan ohuesti slikonia siihen peltiin jos esim uuden vesipumpun vastinpinta on "rupinen"Ikinä mitään peltiä ei pidä ilman tiivisteaineita asennella....
Jep, noita peltitiivisteitä aika paljonkin tulee laiteltua ja toisinaan on tiivisteaineella päällystetty. Mutta ensimmäinen missä ei ole minkäänlaista pokkausta tai kynttä oli tämä. Alunperin tuossa välissä on 1,5-2mm paperitiiviste ja sellainen on suurimmassa osassa sarjoistakin mukana.Monessa pellissä tiivisteaine on itsessään. Se "maali" on oikeasti tiivisteaine. Edellyttää kyllä puhtaat ja suorat pinnat.
Tuo minun ohut kerros tarkoittaa, tuubista pikku nökäre tiivisteeseen ja peukalon ja etusormen välissä levitetään se niin että siinä juuri on sitä.Kyllä silikonimiehet on nähty. Sormenpaksuinen makkara, joka
Tursuaa joka puolelta.
Mitenkähäb Berlingossa kun takalasit aukeaa vain takaosasta muutaman sentin..Kuulemma nykyjään pitää toimia, turvallisuuskysymys sanoi katsuri, en tiedä mikä tuossa on nyt, kun aiemmin ovat toimineet, ja kumpikin oli juuri nyt toimimattomissa. Oisko sulake.
...saatanan hurjat ku haluaavat 5x6mm² kaapelin kälyselle ilmalämpöpumpun ulkoyksikölle.

miksi...niinno onhan niitä isojakin ilppejä....Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.