Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kai noi on rosteriruuveja? Normaalit naulakaupan ruuvit kyllä katkeaa parissa vuodessa. Ei se ehkä haittaa, mutta itse en enää uskalla käyttää kuin rosteriruuveja ulkorakenteissa.
Mutta kannattaa ruuvata rosteriruuvilla, ne eivät katkea.Jos kuivaa puutavaraa ja siitä tekee ulos rakenteita niin rautakauppa ruuvit pitää jättää löysälle. Nimimerkillä heinäseipäistä koriste aidan tapaista pihalle nysvännyt ja sitten ihmetellyt ku ei se pysy kasassa. Turpoavan puun voima on uskomaton 5mm ruuvi naps vaan poikki.
WAF ruuveja olen nyt jonkun verran käyttänyt ullkona 6, 8 ja 10 mm paksuisena. Aika näyttää kestääkö vaikka ei rosteria olekaan.Kai noi on rosteriruuveja? Normaalit naulakaupan ruuvit kyllä katkeaa parissa vuodessa. Ei se ehkä haittaa, mutta itse en enää uskalla käyttää kuin rosteriruuveja ulkorakenteissa.
Minon vaan sen verran perse aukinen ja erilaisten ruuvien tarve suorastaan valtava että joutuu puuilon valikoimaan tyytymään. Sitäku jotaki rustatessa vetasee 200kpl 4.5* 40 ruuveja niin ei pysty hakemaan rosteri ruuvejaMutta kannattaa ruuvata rosteriruuvilla, ne eivät katkea.

Onhan siinäkin tekemistä.Miksi poltit saunan?
Minä taas oon nuuka, jotta en noita kylvä joka paikkaan. Sinkitty konenaula kyllä löytää usein ennemmin paikkansa.Minon vaan sen verran perse aukinen ja erilaisten ruuvien tarve suorastaan valtava että joutuu puuilon valikoimaan tyytymään. Sitäku jotaki rustatessa vetasee 200kpl 4.5* 40 ruuveja niin ei pysty hakemaan rosteri ruuveja
Minä ku rustaan mitä millonki niin niitä ei passaa naulata. Hyvinki monasti iskee tarve saada systeemi purettuaMinä taas oon nuuka, jotta en noita kylvä joka paikkaan. Sinkitty konenaula kyllä löytää usein ennemmin paikkansa.
Kova kemppi kone yhdistelmäToispäin tussailin asiakkaan näkökulman mukaa.omalla voima koneella
Näytä liitetiedosto 170950
Näytä liitetiedosto 170951
Näytä liitetiedosto 170952
Näytä liitetiedosto 170953
Näytä liitetiedosto 170954
Jaa, sinulla on vielä tuo 605 valmetti, isomman valmetin lisäksi605 Valluun öljyt ja suodatin vaihdettu, 320h oli 6;ssa vuodessa tullu tunteja. Nurmikkoa leikannu ja sauna palaa nyt.
Miten pysyi suorana?Toispäin tussailin asiakkaan näkökulman mukaa.omalla voima koneella
Näytä liitetiedosto 170950
Näytä liitetiedosto 170951
Näytä liitetiedosto 170952
Näytä liitetiedosto 170953
Näytä liitetiedosto 170954
Huuli jäi 3mm ylösMiten pysyi suorana?
Kyllä ps on hyvä. Tosin ei kehtaa iha ammatikseen siirrelläKova kemppi kone yhdistelmä![]()
Kävihän se. Myös kierroksilla.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.