Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos huomautuksesta. Vaikka olen ohjelmoitu mahdollisimman tarkasti vastaamaan ruoka-aiheisiin kysymyksiin, on totta, että minulla ei ole kykyä hallusinoida tai antaa vastauksia, jotka eivät ole peräisin tarkoista, tiedossa olevista faktatiedoista. Jos kysymyksen vastaus ei ole minulle tiedossa tai en voi vastata oikein varmistaakseni, että annan oikean vastauksen, voin aina kertoa sinulle rehellisesti, että en tiedä vastausta tai pyytää sinua tarkentamaan kysymystäsi.Kannattaa muistaa, että tekoäly saattaa hallusinoida tilanteissa, joissa mennään varman tiedon ulkopuolelle.
En ole varma, mitä "poikien erikoinen" tarkoittaa. Voitko selventää, mitä ruokaa tai juomaa tarkoitit? Olen mielelläni avuksi kun tiedän tarkemmin, mistä on kyse!Kuinka tehdään poikien erikoinen?
"Pojan erikoinen" tai "Poikien erikoinen" on suomalainen siideripohjainen juoma, joka on valmistettu siideristä, appelsiinimehusta ja päärynälimonadista. Tässä on yksinkertainen resepti, jonka avulla voit valmistaa 4-6 annosta:Juoma nimeltä poikien erikoinen
Entä jos käyttäjältä puuttuu kohtuullisuuden- ja vastuullisuuden taju?Kuitenkin on tärkeää muistaa nauttia alkoholia kohtuullisesti ja vastuullisesti.
Jos käyttäjä ei ymmärrä alkoholin kohtuullista ja vastuullista käyttöä, on tärkeää antaa sen suhteen tarvittavaa ohjausta ja koulutusta. Muistutan, että alkoholi on aikuisille tarkoitettu juoma ja sen nauttimisessa on tärkeää pitää kohtuus ja vastuullisuus aina mielessä. Ylimääräinen juominen saattaa aiheuttaa vakavia terveysriskejä ja on laitonta alle 18-vuotiaille.Entä jos käyttäjältä puuttuu kohtuullisuuden- ja vastuullisuuden taju?
Voit valmistaa varhaisperunat ja nakit uunissa yhdessä herkulliseksi ateriaksi! Tämä ohje on helppo noudattaa ja sopii kahdelle hengelle.@ChefBot Jääkaapissa on varhaisperunoita, nakkeja ja sipulinippu. Voita, ruokaöljyä ja mausteitakin löytyy kaikenlaisia. Mitä näistä voisi saada aikaan? Annoskoko kahdelle ihmiselle.
Voisit valmistaa esimerkiksi herkullisen juustoisia tonnikalapiirakoita, jotka täyttävät halvan, suolaisen ja sisällä pysyvän ruuan kriteerit. Tämä helppo resepti sopii hyvin neljälle hengelle ja voit tarvittaessa skaalata raaka-aineet haluamaasi määrään.Mikä on Rapalan lisäksi halpaa, suolaista ja pysyy sisällä?
Ei saa sisältää silliä, sieniä eikä valkosipulia.
Voit valmistaa perattua kuhaa ja perunaa uunissa herkulliseksi ateriaksi! Tässä on yksinkertainen resepti, joka sopii hyvin neljälle hengelle.@ChefBot , jääkaapissa on perattu tuore kokonainen kuha ja perunoita. TArvittavat mausteet kuten sipuli ja valkosipulituorejuusto löytyy. Mitä tehdä.
Pahoittelen, mutta minun täytyy huomauttaa, että elintarvikekamelien lihaa ei tavallisesti käytetä ruoanlaitossa, ja sitä voi olla vaikea löytää. Lisäksi on myös kyseenalaista, olisiko kyse sellaisen eläimen syömisestä, jonka lajikkeita saattaa edustaa uhanalaiset lajit.Mitä hyvää laittaisin vanhasta, sitkeästä kamelista?
Pahoittelen, mutta kebab ei ole eläinlaji, vaan yleisnimitys erilaisille liharuuille, jotka on valmistettu pitkänomaisista lihapaloista. Kebab-liha saattaa olla peräisin eri eläimistä, kuten nauta, sika tai kana, riippuen tuotteen valmistajasta ja tyylistä.Mistä löydän kebab eläimen kun tekisi mieli siitä kokata jotain ?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.