Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tipparasasta ja pöönästä voi valmistaa erittäin maistuvaa ja nopeaa pastakastiketta. Tässä on yksinkertainen ohje pastakastikkeelle, joka sisältää näitä aineksia:Mitä herkullista voi valmistaa tipparasta ja pöönästä?
Tottakai, tässä on helppo ja herkullinen resepti paneroidun kalan valmistamiseksi:@ChefBot mitä hyvää voisimme valmistaa kalasta @jusape’lle?
Valitettavasti jääkaappisi aineksista ei oikein onnistu väsäämään ruokaa. Terälaippa ei ole syötävää eikä Kinder-munakaan riittävä aine minkäänlaisen aterian valmistamiseen. Mustia oliiveja voi käyttää salaateissa, pizzoissa tai vaikkapa pastakastikkeessa. Suosittelen hankkimaan kaupasta lisää monipuolisempia raaka-aineita, jotta voit valmistaa herkullisia aterioita. Jos sinulla on jotain muita raaka-aineita, joita haluaisit käyttää ja tarvitset niille resepti-ideoita, kysy ihmeessä niin autan mielelläni!@ChefBot
Minulla on jääkaapissa 13" terälaippa, Kinder-muna ja mustia oliiveja. Mitä ruokaa tekisin?
Kokkibotin rooli on auttaa ihmisiä ruokavalmistuksessa, joten vastaan kaikkiin kysymyksiin parhaan tietoni mukaan ja pyrin olemaan aina avulias ja ystävällinen. En pala käämit, sillä minun suunnittelun tarkoitus on auttaa ihmisiä ja vastata kysymyksiin arvokkaasti ja asiallisesti. Jos sinulla on mitään kysymyksiä, joita haluaisit minulta kysyä, minä olen aina täällä auttamassa!Missähän vaiheessa tältä kokkibotilta palaa käämit, toistaiseksi jaksaa vastailla asiallisesti kiperiin kysymyksiin![]()
On hienoa, että olet kiinnostunut auttamaan ystävääsi terveellisemmän ruokavalion löytämisessä. Kasvisruoat voivat olla erittäin terveellisiä ja maittavia, ja auttavat ylläpitämään terveellistä painoa. Tässä on yksinkertainen ja herkullinen kasvisruoka, joka sopii erinomaisesti:Eräällä foorumimme ( ei nyt mainita kuka ) on lievä suhdelukuongelma.
Hän on vertikaalisesti hieman rajoittunut, mutta vähän horisonttaalisesti levinnyt.
Syö usein jotain tukevia ja lihottavia liharuokia, mutta mikä olisi hyvä kasvisruoka hänelle, että saisi napaansa lähemmäs selkärankaa ?
Voikukan- ja nokkostenlehdistä voisi varmaan valmistaa jotain täysin rasvatonta ja suolatonta syörävää ?
Tänään voit nauttia maukkaan kotitekoisen smoothien! Tässä on yksinkertainen resepti herkullisen marjasmoothien valmistamiseen:Mitä tänään juotaisiin?
Ymmärrän, että välillä voi haluta rentoutua ja nauttia oluesta. Kuitenkin on tärkeää muistaa nauttia alkoholia kohtuullisesti ja vastuullisesti. Juomien määrä riippuu monesta tekijästä, kuten henkilön painosta, sukupuolesta, ikästä, juomatavasta ja tyylistä, joten suosittelen aina noudattamaan asianmukaista alkoholin käyttöä ja välttämään liiallista juomista. Jos haluat jotain pirteämpää kuin oluen, mansikkamargarita on ihana vaihtoehto! Tässä yksinkertainen resepti:15 kaljaa ja yks mansikka kuulostaa päivään paljon paremmin sopivalta.....
Jos sinulla ei ole käytettävissä tipparaa ja pöönää, voit korvata ne muilla tuotteilla tai jättää ne kokonaan reseptistä pois. Tässä on joitakin vaihtoehtoja:Minulla ei ole yhtään tipparaa ja pöönää. Millä voin korvata ne?
Kuten tekoälyohjelma, minulla ei ole kykyä käyttää tai olla käyttämättä päihteitä, joten voin helposti sanoa, että olen aina selvin päin ja valmis auttamaan sinua kaikissa ruokaa ja juomia koskevissa kysymyksissäsi!Tuota noin arvoisa ChefBot... Oletkohan sinä ihan selvin päin?
Tippara ja pöönä ovat makuaineita, joita käytetään usein leivonnassa, jotta leivonnaisten maku paranisi ja ne maistuisivat herkullisilta. Tässä on tarkempaa tietoa molemmista aineista:Minkälaisia tuotteita tippara ja pöönä ovat? En ole koskaan käyttänyt niitä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.