Jos olet tähän pumpun rakenteeseen yhtään perehtynyt niin huomannet siinä hieman haasteita.Tuota kubotan pumppua ei vissiin saa penkitettyä missään?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos olet tähän pumpun rakenteeseen yhtään perehtynyt niin huomannet siinä hieman haasteita.Tuota kubotan pumppua ei vissiin saa penkitettyä missään?
Kyllä olen pumppu on pumppu mutta nokkaakseli on lohkossaJos olet tähän pumpun rakenteeseen yhtään perehtynyt niin huomannet siinä hieman haasteita.
Ja säätö.Kyllä olen pumppu on pumppu mutta nokkaakseli on lohkossa
Olikohan jossain juttua, että on olemassa oma penkkinsä, missä voidaan säätää koko irtomoottoria pyörittäen.Ja säätö.
Pitäisi pala lohkoa missä pumpun nokkaPlikohan jossain juttua, että on olemassa oma penkkinsä, missä voidaan säätää koko irtomoottoria pyörittäen.
Oisko kellään tietoa mistä pumppu tuohonPitäisi pala lohkoa missä pumpun nokka
2 pytylle tulee löpöä paljon enemmän kuin 1ja3 mitattu puristukset Eikä huohota yhtään kone rengastettu 160 tuntia sittenTuli mieleen, että oletko jotenkin todennut pumpun olevan huono? Vaikka suutin irti ja pyörittelee startilla suutin putken päässä, niin antais jo jotain osviittaa. Moottorin puristukset mitattu?
Ei taida pystyy säätämään!Kuvittelisin tuon olevan pelkkä säätöjuttu, jos ainemäärissä on heittoa.
Ei taida pystyy säätämään!
Ei niitä elementtien syöttömääriä muutoin tasan saa, jollei jotain säätömahista ole.
Ja jos tollasen purkaa, elementtien järjestystä ei passaa sotkea.
Eikö tuon tarvittaessa säätäne paikoillaan?starttia joutuu tosin sit kiusaamaan.Taitaa olla mahdoton säädettävä!
Kubotassa on puolipuristin, ainakin mun D850 kubbiksessa, niin pyörii herkästi.Eikö tuon tarvittaessa säätäne paikoillaan?starttia joutuu tosin sit kiusaamaan.
Suihkut tai hehkut pois nii pyörii herkkäänEikö tuon tarvittaessa säätäne paikoillaan?starttia joutuu tosin sit kiusaamaan.
Kyllä pyörii mutta kun keksis miten tuo sylinterikohtainen ruiskutus säädetäänSuihkut tai hehkut pois nii pyörii herkkään
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.