Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pihassa on yksi vanha tarpeeton tolppa soidinmenoa varten. Aika rummutus kuuluu, kun hakkaa tolpan päässä olevaa suojapeltiä. Se into niillä on alkukesästä. Lie soidinmenoja. Toinen vastaa rummuttamalla jostain takaisin.Joo pylvään latvoista löytyy jatkuvasti käpyjä noista niiden hakkaamista halkeamista, ja minä olen myös ymmärtänyt että jonain soidinmeno juttuja on sitten noi rämisyttämiset.
Lentoaukosta koittavat täällä jos ei peltiä laita, kyljestä eivät ole yrittänyt.Mä uskon tuohon. Meillä tikat on keksinyt, että ohuen laudan takana on herkullinen tinttipaisti ja opettaa jälkipolvilleen. Muualla en ole kuullut tikkojen hakkaavan pönttöön omia reikiä, ainakaan yhtä ahkerasti. Ja aina samaan paikkaan, edestä katsottuna vasemmalle sivuun, n. ¼ korkeudelle alareunasta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.