10 vuotta! Konekansa-foorumi täyttää 10 vuotta

Milläs kohtaa Anssi jäi pois, eikös anssi ollut alussa mukana.
Anssi taisi jäädä pois joskus keväällä 2016. Sain sitten kaikki kirjautumistunnukset ylläpitoon ja aloin pohjustamaan softan vaihtoa, joka toteutui syksyllä 2016. Sitten foorumi vilkastuikin aika paljon.

Pitää tässä kommentoida itsekin tätä foorumia ja sen merkitystä itselleni.

Minähän olen pohjimmiltani jonkin sortin epäsosiaalinen itsekseni jurottava setämies. :epäilevä: En juurikaan hengaile työtoverien kanssa, vaikka hyvin juttuun tulenkin. Vielä vähemmän paikallisten kylän yhdistysten, tms. kanssa. Kuitenkin omakohtainen tarve virtuaaliselle Esson baarille on olemassa. Kun sitten oikein käypäistä ei tuntunut löytyvän, se piti kyhätä itse. Ensin Anssin kanssa ja kun Anssia lakkasi aihe kiinnostamasta, niin sitten itse.

Ennen pitkää huomasi kyllä, että ihan puhtaasti omin nokkinensa tästä ei saa sellaista, millaista haluaisi. Siksipä olen etsinyt ja löytänyt hyviä ostopalveluja ja mainion teknisen ylläpitäjän ( @Matt ). Nämä ovat sitten turvanneet kasvupolun eteenpäin.

Tosin foorumi saa olla teknisesti vaikka kuinka edistyksellinen, mutta se kuolee ilman keskustelua. Tälle foorumille on siunaantunut mainiota porukkaa ja se on tämän koko homman ydin. Ilman sitä saisi laittaa lapun luukulle aika nopsaan.

Kiitokset siis kaikille näistä kymmenestä vuodesta! Kuten joku totesikin, tämä avohoitola on ollut itsellekin oikein kotoisa ja auttanut minuakin pysymään tolkuissani. :)

Kone harrastus on meikäläiselle työn vastapainoa, kuin muutkin kotoilu puuhastelut. Naamatusten koettu liika sosiaalinen kanssakäyminen on tässä elämän vaiheessa vain rasite, foorumi ei sitä elekieltä ja pärstän vääntelyä kaipaa.
Sitten porukka joka täällä keskustelee on suht samalla aalto pituudella, nämä kolme pointtia kuin moni muukin tukee vain käsitystä. Olen löytänyt oikean samanhenkisen seuran.

Joten kiitoksia vaan kuluneista vuosista - hyvästä seurasta ja 10v onnittelut mister Borgille, olet luonut jotain yhteistä hyvää!

Ne, jotka katsoo vähän pitkään kun hautajaisissa tarkastat Konekansan lukemattomien viestien määrän ja sanot puolivahingossa ääneen: "Aika talkoot on taas tiedossa".
Tai on tuokin saatana työmaa.

Aikoinaan hautajaisissa arkun laskun jälkeen papin puhuessa alkoi selän takaa kuuluun parin mummelin keskustelu. Taivastelivat kun yksi sukulaisrouva on niin isokokoinen. Eivät vaan tajunneet että puhuivat senverran kovaan ääneen että kyseinen henkilö varmasti kuuli puheet.
Emäntäkin siinä totes että ei juma, jotain siihen totesin takasi ja puheet loppu. Jotain montusta ja parista mummelista taisin mainita.

Olikohan kiina vai japani josta uutisoitiin tapauksesta jolle työnantaja vihjasi että kannattais erota antamalla tasan ei mitään tekemistä. Tyyppi olikin vissiin sitkeempi, llmeisesti ainakin 20v oli joka päivä tullut toimistoon istuun pöydänviereen oleen tekemättä mitään.
japania on oikee vastaus
meillä oli yhteen väliä testihallissa, about keskellä lattiaa pieni pöytä ja sen vieressä yksi tuoli. Naureskeltiin töikaverin kaa että toi on tollanen firmasta pois savustus työpiste. Hetki tästä niin yks tyyppi tuli istumaan siihen ja meitillä oli vähän pokassa pitelemistä. (langaton teknologia on ihmeellistä, siitä pöydän äärestä sai hyvästi yhteyden asioihin joiden kanssa painiessa ei tule aika pitkäksi)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin