Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Väärin taas äänestetty vai? Nykymuodossaan EU on suoraan perseestä, ihmiset joita ei ole valittu vaaleilla huseeraavat lobbareidenKyllä Britit kansalaisten osalta taitaa tuossa olla muutamien kiihkovastustajien manipulaation uhreja, ja loppupeleissä tolla hommalla, kusee koko kansa lopulta omille kintuilleen ?
- Netistä löytyy jonkin verran on-line varaosaluetteloita. Itse olen käyttänyt paljon mm. http://catcar.info/en/
Muistelen, että olisi jollain laitteella ollut vastaavaa. Nämä kun ovat hyvin epävirallisia sivustoja ja toimivat tuolla idässä, jossa ei muitenkaan kunnioiteta tekijänoikeuksia.Ei tunnistanu Audin alustanumeroa, Biltema>rekisterihaku>catcar haku. Onko muilla ollu ongelmia?
Näin kyllä yleensä käy merkistä ja myyjästä riippumatta...Mutta jos olisi ollut joku akuutti varaosan tarve, olisin kyllä pettynyt
Yhteinen rahtihinta kaikille.Miten tuo maksaminen, jos tuolta Sparetolta tai jostain muusta jotain tilaa? Pitääkö olla joku paypal juttu vai voiko ihan pankin kautta maksaa? Onkos tuo edes noihin itäblokin maihin mahdollista, saati turvallista? @cardaani on aina selvitellyt OEM numerot, mutta kun ei itsellä ole mitään varaosaselainta nyt käytettävissä. Tuleekos noilla Spareton tiedoilla alkuunkaan käypää tavaraa ja KUN tulee väärää, niin miten onnistuu palautus, että edes osan rahoista saisi takaisin? Nuo rahtihinnat, jokaiselle osalle näyttää erikseen rahtihinnan. Siitä tulee helposti yhtä iso lasku kuin osista, vai tuleeko isommassa ostokesessa joku yhteinen rahtihinta kaikille?
Oon useamman tonnin sinne rahaa tunkenut.Mitenhän nuo turvalisuusjutut, jos tilisiirrolla maksaa? Eikös nuo kuitenkin toimi lähinnä Latviassa ja Liettuassa, missä kaikki on vähän niin ja näin.
Mä luulen, että Sparetolla on oivallettu, että kusettaa voi vain yhden kerran, joten eiköhän se aika turvallinen ole.Eikös nuo kuitenkin toimi lähinnä Latviassa ja Liettuassa, missä kaikki on vähän niin ja näin.
Vannetukku.![]()

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.