Minä oon tuolla aikaisemmin keseenalaistanut nämä -docit. Eipä luottamus lisäänny.Viikko takaperin Maanantaina tilasin katalysaattorin auto docista, ei kuuluu ei näy missä lie? Maksu oli tilausvahvistus.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Minä oon tuolla aikaisemmin keseenalaistanut nämä -docit. Eipä luottamus lisäänny.Viikko takaperin Maanantaina tilasin katalysaattorin auto docista, ei kuuluu ei näy missä lie? Maksu oli tilausvahvistus.
Mä ajatelen toisinpäin. Kivijalkaliikkeestä joutuu ostamaan sitä, mitä siellä sattuu olemaan tai mitä myyjä on valmis tilaamaan. Netissä on tarjolla kaikki, mitä ikinä valmistetaan.Yleensä vaan kun on oppinut ostamaan vain tavaraa minkä pystyy näkemään mitä saa. Nettikaupoista kun joutuu ostamaan aika lailla sian säkissä.
Onko se erillinen keskuslukon moottori, vai koko lukkolaitepaketti?Rellu Clio II 2004 tarvii takaluukun keskuslukion moottorin. Paikallisesta tarvikeliikkeestä en löytynny. Autodocista löysin nuo, https://m.autodoc.fi/autonosat/luko...2-16v-bb05-bb0w-bb11-bb27-bb2t-bb2u-bb2v-cb05
Mahtaako muualla olla? Sparetoa mister autoa ja aeromotosia selasin tuloksetta.
Onko se erillinen keskuslukon moottori, vai koko lukkolaitepaketti?
Tarkoitat varmaan tätä osaa...Itse moottori on ehjä, mutta moottorin perässä olevasta "vaihteistosta" ulos tuleva vipu on poikki.
Ei ole tuon näköinen osa.
Eli varsinainen lukkolaite.Ei ole tuon näköinen osa.
Tuo näyttää oikealta, suuret kiitokset..Eli varsinainen lukkolaite.
Tämmöinen vaihtoehto löytyi: https://aeromotors.fi/kataloog/search/8200060917
Tuo Esen SKV löytyi tuolta dociltakin.
Voit vielä goolettaa noilla varaosanumeroilla, niin löytyy parempia kuvia.Tuo näyttää oikealta, suuret kiitokset..![]()
Osa tilattu.Voit vielä goolettaa noilla varaosanumeroilla, niin löytyy parempia kuvia.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.