Katsomisenarvoisia Youtube-videoita

Kiinalaiset tekee paitsi korin peltiosia myös kokonaisia koreja. Osien ja korien sanotaan olevan jopa alkuperäistä parempia, reijät tehdään plasmalla ja kaikki sinkitään.
 
Hiace yms. koreille ois varmaan Suomessa kysyntää...
Vanhanmallin Hiacea saa kyllä Japanista. Oliko se nyt Mazdan merkillä mutta Toyotan tekemä aito Hiace kuitenkin.
Japanissa tyypitetyt autot käy myös EUssa. Ajovalot täytyy vaihtaa kun tuo tänne oikeanpuolen liikenteeseen.
Ihme ettei niitä ole tosiaan tuotu tänne Hiacemiesten luvattuun maahan.:)
 
Vanhanmallin Hiacea saa kyllä Japanista. Oliko se nyt Mazdan merkillä mutta Toyotan tekemä aito Hiace kuitenkin.
Japanissa tyypitetyt autot käy myös EUssa. Ajovalot täytyy vaihtaa kun tuo tänne oikeanpuolen liikenteeseen.
Ihme ettei niitä ole tosiaan tuotu tänne Hiacemiesten luvattuun maahan.:)
Onko päästömääräykset samat
 
On. Ja voi tosiaan heittämällä rekisteröidä autoja joita ei EUn ole ennestään tuotu jos on Japanissa rekisteröity.
Ja yksityisessä yksittäiskappaleen maahantuonnissa on leivennyksiä vaatimuksissa. Esim. jenkkihyväksynnällä olevat valaisimet kelpaa taas nykyään, ei tarvii talmuja viritellä niin kuin kekkoslovakiassa.
 
paska autohan se hiace oli aina jumissa talvella jossain mäen töppyrässä, luukut jumissa (tavaratilan ovet), joo paskaa liukuoven alakiskossa ja voitelematta, se käsivaihtaja jumissa kun sinne oli aina jotain kyniä eksynyt, eikä mikään mukava ajettava
 
Vanhanmallin Hiacea saa kyllä Japanista. Oliko se nyt Mazdan merkillä mutta Toyotan tekemä aito Hiace kuitenkin.
Japanissa tyypitetyt autot käy myös EUssa. Ajovalot täytyy vaihtaa kun tuo tänne oikeanpuolen liikenteeseen.
Ihme ettei niitä ole tosiaan tuotu tänne Hiacemiesten luvattuun maahan.:)
Miksi esim tylppäkeula hiacea ei saa kilpiin EU:ssa? Tällä loogiikallahan senkin pitäisi onnistua.
Esitän lievän epäilyksen tätä lauseenpartta kohtaan.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös