Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Amskin videoita tulee välillä kateltua.
Tuonkin katoin joskus pari viikkoa sitten.
Amski oli viimesyksynä myös Sammin mäkikisoissakin katselemassa, ja siin "mein" ( Bättis ja Nuffi ) varikollakin, jonkin tovin oli jutustelemassa....
Näytin tän emännälle ja kysyin että onko se mun n. 10 neliömetrin alueella navetan takana pihasta katsottuna silmiltä piilossa oleva "tarvikevarasto" nyt nìn paha että siitä riidellä tarttee....
Eipä puhunu mitään...
Yhtenä vuonna piti ihan nipistellä itseään, kun vaimo viitatessaan varmuusvarastoihini käytti romun sijasta sanaa käyttörautaa. Vieläkään en oikein ymmärrä tapahtunutta.
Näytin tän emännälle ja kysyin että onko se mun n. 10 neliömetrin alueella navetan takana pihasta katsottuna silmiltä piilossa oleva "tarvikevarasto" nyt nìn paha että siitä riidellä tarttee....
Eipä puhunu mitään...
Sehän olikin tämä doggarin ukko. Muistelen että sillä on emäntä. Ukko itse ei osaa lukea, joten emäntä toimii lukijana muiden vaadittavien palveluiden tuottamisten ohella:
47-vuotias Mika Siirilä näkee sanat käsittämättöminä kirjainpötköinä. Tästä huolimatta hän suoritti peruskoulun, valmistui maalariksi, valittiin kunnanvaltuustoon ja perusti oman romuliikkeen. Ohjaaja Juha Portaankorva.
Tuolla kun maita ja mantuja pitkin kuljeskele voi eteen tulla ihan minkälaisia eläjiä tahansa, tämä sattui vajaa kymmenen vuotta sitten kun menin ostamaan jostain osoiteesta Tohmajärveltä asuntoauton sivumarkiisia.
Oli vapunpäivä ja saatu osoite oli navigaatorissa, lähellä määränpäätä tie näytti loppuvan ja ympäristönä oli joku helvetin iso maatila jossa oli rojua siellä sun täällä kuin raateen tiellä. Kaikki pihat oli myllätty traktorilla mutavelliksi ja rakennukset oli keräilytarpeista tehdyt hmm sanoisinko että ilman mittanauhaa - vatupassia, karjaa juoksi siellä täällä kuin rehupaalejakin oli viskottu minne sun sattui. No pääsin etenemään mudassa kävellen kohden asumusta kyselemään tietä vai olenko jo perillä, talossa oli helvetin räikeästi meikattu naisten hepenöihin puettuna punaiset korkokengät jalassa oleva talon isäntä mies sukupuolinen kuitenkin. En voi sanoin kuvalla sitä näkyä, tango soi ja sahtiakin oli näköjään juotu sekä lanta haisi. Isäntä tuli ihanulos näyttämään käsillä mihin suuntaan täytyy minun ajaa, siellä se kurassa lampsi nilkat notkuen korkokengissä mekon helmat maata viilettäen.
Ei kuitenkaan ollut verkkosukat ja minihame niinkö kuoteksella, josta pallit melkeimpä pyllistämättä riippuu näkösälle...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.