Katsomisenarvoisia Youtube-videoita

Heti tunnisti pro hommiksi. Jo videon kansikuvassa on laitettu puikko mutkalle.

Materiaalina näyttäisi olevan käytöstä poistettua laivan kylkeä.

Retkeily on menny aika tekniseksi...

Ei jumankauta joo . Tuota kämppinkiä kun alkais kossupullon kumarassa kyhäämään saati alkaa pyörähtelemään siellä kunnon nirvanassa .
kuka sen pakkais rapulassa , vaikkois ehjäksi jäänytkin ?
Havulaavu ja nuotio mieluummin , jos on pakko oikein retkeillä . Tai retkipaku .

Ei jumankauta joo . Tuota kämppinkiä kun alkais kossupullon kumarassa kyhäämään saati alkaa pyörähtelemään siellä kunnon nirvanassa .
kuka sen pakkais rapulassa , vaikkois ehjäksi jäänytkin ?
Havulaavu ja nuotio mieluummin , jos on pakko oikein retkeillä . Tai retkipaku .

Mietin joskus noita auton kattokaiteisiin tai kattotelineisiin kiinnitettäviä telttoja vähän niinkuin hätävara-Paupepäivämajoitukseen. Samoin lyhytkoppisiin kuorma-autoihin on saatavissa majoitustilat, jotka avautuu normaalin kuorma-auton kopin kattoluukun kautta.

Ei tarvinnuut pitkään konseptia miettiä ja sen toimivuutta noissa kahdessa. Siinä kun lauantaiaamuna löydät itsesi menossa nukkumaan klo 06, jotta voisit herätä "ajoissa" Paukepäivälauantaihin, niin tuo kiipeily ei ehkä ole terveellistä, vaikka melkoinen apina silloin onkin jo yksilöstä kuorittu ulos.

Toisaalta olen myös Paukepäivillä luvannut, että muiden nukkumisrauhan takia nukun seinien sisällä, en teltassa, enkä myöskään joukkomajoituksessa. Seinät järjestän itse. Siinä on moni Stihl ja husku kateissaan kun meikäläinen alkaa sahaamaan. Tästä nyt on jo aikaa, mutta oon joskus hotellissa majoittuessani nukkunut palohälytyksen aikana ihan sujuvasti. Onneksi ei ollut aito tilanne. Aamulla ihmettelin kun avaimia palauttaessa respa tarjosi rahoja takas palohälyn takia...

Turvaköyttä.....mikä se on, joku työntekoa haittaava verme kummiskin....
Funtsikaapa sitä kun noita piippuja on aikanansa muurattu....
Jossain oli dokumenttia kuvattu sen verta että tellingit oli sisäpuolella.....

Tampereen Takolla olin -90 luvun lopulla töissä. Siellä korjasvat noita vanteita piipun ympäriltä, istui sellaisessa metallisessa penkissä joita käytettiin lapsille polkupyörässä. Oli esabin pikku puikkokone roikkumassa naruilla ja purkki missä maalia. Välillä hitsas jotain siellä ylä ilmoissa ja vetas maalia päälle. Oltiin varoventtiiliä huoltamassa alempana niin helvetillinen kolahdus ulos puhallus putkeen, ja ruostetta ropisi putken sisällä. Valvomosta pyyhkäs operaattori meidän luo ja kysy, mikä se oli. Työkaveri siihen että piippumuurari tuli alas, oikeassahan se oli, meni narut poikki.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin