Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo, kun medium paahto, tummaa sen olla pitää.
Tossa toisessa kuvassa on sit dark roastina.Ei oo, kun medium paahto, tummaa sen olla pitää.![]()
No sitte, kyllä tuolla lähtis päivä käyntiin.Tossa toisessa kuvassa on sit dark roastina.

Bossin termoskeitin sama homma...kusasee kun loppuja kaataa....calc valo syttyi kai se pitää joku putsausjutska tehä.Noista keittovehkeistä tuli mieleen. Mocamasterin pannu on huono, joka aamu kun kaataa vettä säiliöön osa on pöydällä. Nokka on täysin väärän muotoinen, nyt on ollut joku Eloctrolux ja pöydät pysyy kuivina ja ihan yhtä hyvää kahvia keittää. On vielä hiljaisempi pulputtaja.
50 grammaa sitruunahappoo keittimeen, lämmin vesi päälle että sulaa, tai sulattaa ensin veteen ennekuin kaataa keittimeen. Ajaa puolet vesistä läpi, keitin sammuksiin, puoli tuntia antaa vaikuttaa ja laskee loppuun. PAri-kolme pannullista pelkkää vettä läpi ja taas on puhas....calc valo syttyi kai se pitää joku putsausjutska tehä.
Onko liesi ja mikrokin kytkemättä?eihän mulla vielä tuu lämmintä kun tuo varaaja on kytkemättä
Ei mutta termaripannu vähän huono laittaa induktioliedelle tai mikroon luulisinOnko liesi ja mikrokin kytkemättä?![]()
Oletko kuullut mikä on kattila?Ei mutta termaripannu vähän huono laittaa induktioliedelle tai mikroon luulisinkaasutoho+sankoruisku löytyy
![]()
Olen mutta siihenkin pitäis tehdä ensin kalkinpoisto.Oletko kuullut mikä on kattila?
Olen mutta siihenkin pitäis tehdä ensin kalkinpoisto.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.