Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulla töissä sellainen Aero Press millä teen kupillisen kerrallaan. Vedenkeittimellä kiehautan veden. Meidän kahvinuoneessa saa niin *i**n pahaa kahvia ettei sitä pysty juomaan. Siksi omat kahvit.Kahvinkeittimellä ei oikein hyvää kahvia tule mistään jahvista. Perkolaattorilla pannujauhatuksesta tai ihan pannussa keittämällä tulee huomattavasti maukkaampaa. Veneessä tulee käytettyä vanhaa El-Rodin perkolaattoria päivittäin.
Sama. Hieman arponut tässä vuosien aikana, mikä se olisi minulle paras (olen ainoa kahvin juoja meidän taloudessa) 3-5 paahtoasteita ostellut. Joskus tuntui hieman kitkerältä tuo 5, mutta nyt ehkä ykkösvalinta.Juhlamoskaan ja multakatriinaan meillä on kyllästytty, yleensä löfbergiä juodaan eri paahtoina.

Sama. Hieman arponut tässä vuosien aikana, mikä se olisi minulle paras (olen ainoa kahvin juoja meidän taloudessa) 3-5 paahtoasteita ostellut. Joskus tuntui hieman kitkerältä tuo 5, mutta nyt ehkä ykkösvalinta.
Näytä liitetiedosto 83568
Minä olen sen päätellyt niin, että olen itsekin vieraissa juonut mukisematta hymy naamalla kaiken mitä eteen on kannettu. Vaikka olisi kuinka laihaa litkua tahansa. Joten saa toimia toisinkinpäinTumma paahtoon on oma maku enempi kallellaan, vierasvaraksi ollaan ostettu vaalea paahtoista......
Onkohan oikiasti hyvvää........Mövenpick vähän kiehtoo
![]()
Eikäku minä oon juonu viimeks eilen... Siis kahvia...Mites @LPR on eri mieltä mun kaffeen juomisista ?
Mää oon viimeks juonu kupillisen 21.8. kun sunnuntaina Pauketontilla vielä oltiin .......Eikäku minä oon juonu viimeks eilen... Siis kahvia...
Täytyypi hommata.On aika semmonen mukavan pehmyt maku , ei mitään tökkiviä vivahteita tai muutenkaan mitään semmosta mistä pitäs erikseen mainita... Miulle soppii oikein mukavasti , varsin mukava tuttavuus siihe nähe jotta yleensä ihan aina aikasemmin on ollu joko juhlamokkaa tai kultakatriinaa.
Jotakiha nuo kirjotteloovat atk sivuilla että möövenpikillä olis muitaki , ihan jopa huippukahveja.
Pitääkö tilata paskastamaasta astiTäytyypi hommata.
No harvemmin sitä viinaakaan maun vuoksi juodaan...Kahvi on pahaa.
Kyllä sitäkin. Kahvi on vähän kuin tilliliha tai kanaviillokki - jos noista kahdesta on pelkkä peruskoulukokemus, niin sohjoa ovat.Kahvi on pahaa.
Pika kahvit on kokeilematta, vieläköhän sitä vaihtas kohtahan sitä tulee 30 vuotta täyteen teen juontia.Närästyksen takia jouduin vaihtamaan pikakahviin. Nyt olen sen makuun tottunut ja siihen ihan tyytyväinen. Eikä närästä.
Joku muukin sanoi pikakahvista ihan samaa, ettei närvi. Joskus itsekin join sitä paljon.Närästyksen takia jouduin vaihtamaan pikakahviin. Nyt olen sen makuun tottunut ja siihen ihan tyytyväinen. Eikä närästä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.