Epäilyttäviä verkkokauppoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cardaani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosendahlin huijareilta kun v. 2005 hain takkauunia ja vaati kaksi kuormaa, meni kinasteluksi kun vaativat koko summan ensimmäistä kuormaa hakiessa, ja aloin spekuloida ääneen että mahtaako virma olla kolmen tunnin päästä enää pystyssä jos menen maksamaan toisen kuorman etukäteen.

No nyt ne mainostivat minunkin luurissa...

Screenshot_20221120-205558.webp

Rengaskirppis.fi...taitavat olla ammattihuijareita....kävin paikanpäällä mittaamassa muka 8mm pinnalla olevia kitkoja...5,0-6,5mm löytyi kun 8 eri kohtaa mittasin.

Screenshot_20240224_190258_Chrome.jpg

Onkohan vastuuvapauslauseke kuin kiinalaisilla "please allow 1-2cm error due to manual measurement"

Mitäpä he kommentoivat mittaustuloksien eroista?
Eivät edes halunnu vilkasta mun tuloksia vaan heti tokas että varmaan tullu joku virhe...joopatijoo taitaa olla ihan tapa...meinasin vielä käydä juvanmalmilla toisella varastolla mittaamassa toiset renkaat mutta päätin että tuolla en asioi enään ikinä.

Eivät edes halunnu vilkasta mun tuloksia vaan heti tokas että varmaan tullu joku virhe...joopatijoo taitaa olla ihan tapa...meinasin vielä käydä juvanmalmilla toisella varastolla mittaamassa toiset renkaat mutta päätin että tuolla en asioi enään ikinä.

Paskan makuhan se tuollaisesta jää. Veikkaanpa, että aika harva asiakas tarkastusmittauksia tekee.

:nou:

Paskan makuhan se tuollaisesta jää. Veikkaanpa, että aika harva asiakas tarkastusmittauksia tekee.

:nou:
Ihan jäi semmonen tunne että haluais lähettää ne asiakkaalle kotiin ja sit moni varmaan ei enään palauta....kun menin kyselemään tilausnumerolla että tämmöset ois täällä niin alkoi selittely että ei ne oo vielä tulleet ja väitti että on toisella varastolla no sanoin että voin ajella sinne hakemaan ne no sitten ne löytyikin aika äkkiä...ihan ihme touhua.

Kyllähän noista saman tien näkee, että lamellit ovat jo parhaan teränsä menettäneet. Omassa autossani on juurikin tuollaiset renkaat ja urasyvyys uutena on noin 9 mm, eli nuo ovat jo ohittaneet puolet käyttöiästään ja pidostaan melkein kaiken.

Minkäslainen tuo Copart on käytettyjen pyörien osalta?

VidaXL, älkää vain ostako mitään jos on epäily että tuotteen joutuu palauttamaan.
Ostin suihkuhanan joka syöpyi rungostaan puhki neljässä kuukaudessa. Jouduin siis hakemaan lähikaupasta pikaisesti uuden kun ei ilman suihkun pitkiä aikoja oikein pärjää.
Ilmoitin VidaXL:n haluavatko hanan takaisin kun olin lähettänyt kuvat ruostuneesta/syöpyneestä hanasta, halusivat mutta minun olisi pitänyt maksaa postikulut. Pääsimme sopuun lopulta ettei tarvitsekaan lähettää. Tarjosivat vastaavaa tuotetta tilalle, kerroin etten enään tarvitse, uusi on jo asennettu.
Pyysivät tilaamaan jotain muuta tilalle, en heidän ylihinnoitellusta tuotevalikoimasta löytänyt mitään, uskomatonta kyllä, niin laadukasta että olisin halunnut kauppoja alkaa hieromaan. Vaadin siis rahat takaisin. Pelottelin heitä vielä koituneilla ylimääräisillä putkimiehen laskuilla jos ei ala asia hoitumaan joskin itse olin asentanut hanat.
Reilun kymmenen sähköpostin jälkeen uhkasin ottavani yhteyttä Euroopan kuluttajaviraston (VidaXL; Alankomaihin rekisteröity yritys) niin silloin muuttui viestien sävy. Palautamme rahat 10 päivän sisällä. Nyt mennyt pian pari viikkoa, edelleen odotan rahoja. Ei ole kuin 70€ kysymyksessä joten ihan sama mutta periaate jyrää kohti päämäärää.
Aikaa tähän viestien vaihtoon mennyt pari kuukautta.
Vein siis heidän aikaa rutkasti, vähintään sen 70€ arvosta joten miten kannattavaa tämä oli heille?
Jos otetaan kiinapuljut tähän vertailuun, aina tullut rahat takaisin jos on tullut viallinen tuote ja on asian pystynyt hyvin myyjälle perustelemaan.
Myös Suomi- kauppa toimii, ei ole ollut palautusongelmia ja rahat tulleet nopeasti takaisin tilille.

Minkäslainen tuo Copart on käytettyjen pyörien osalta?

Poika osti Skodaan rengassarjan, oli sitä mitä oli luvattu ilmoituksessa.

Minkähän kokoisia teriä tuolta tulis, kun manuaalinen mittaus on noin epätarkka. Mikä hiton siirtymä?

IMG_1870.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin