Peltipurkkeja usein näki, samoin vanhaa kumirukkasta oon nähny mutta saapasta en...Kotopuolessa DB:n putken päässä on tuota funktiota hoitamassa kumisaapas.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Peltipurkkeja usein näki, samoin vanhaa kumirukkasta oon nähny mutta saapasta en...Kotopuolessa DB:n putken päässä on tuota funktiota hoitamassa kumisaapas.
Siirtopumppu on joo siinä kyljessä, 99-syksyllä se tuli vaihdettua, syytä en muista. Voi siis hyvin olla nykyajan haperoa laatua.Siirtopumppu tuoss asyöttöpumpun kyljessä ?
Siirtopumppu vuotaa kalvostaan läpi pöötä ruiskupumppuun ?
Mulla on juur samanlainen koukku hitsattuna hankmon vetokolmiossa...Toinen ( järeämpi ) noista omista.
Mää pistin hitsaten 20mm levyn johon porattuna 17mm reiät ja koukku pulteilla kiinni, et säilyy irroitusmahdollisuus.Mulla on juur samanlainen koukku hitsattuna hankmon vetokolmiossa...
itellä on kanssa vanhan takalanan vetokolmioon tehty kuulavetolaite. Johtuen raudan määrästä, vetolaite varmasti kestää ihan mitä vaan, mutta haittapuolena se on massallinen. Välillä pohtinut että pitäisikö hommata tollanen IKH tyylinen kevyempi sovellus, mutta toistaseks jäännyt kauppaan kun käyttöä on niin vähän (todnäk osin senkin vuoksi että tuota ei viitsi pistää perään ihan pikkuhomman vuoksi).Tein kolmipiste vetolaitteen hajonneen raju perälevyn aihioon
Toi iikoohoolainen olis paljon parempi, jos kuula olis 10-15cm tuon palkin takapuolella
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.