Muistaakseni näkyy tilaamattomille pari-kolme juttua kuukaudessa ja sitten menee maksumuurin taakse. Itse tuon jutun aiemmin luin ilman maksumuuria, nyt ei näy.Vaatii näköjään, että olisi T&T lehden tilaaja / digitilaaja, että näkyisi.....
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni näkyy tilaamattomille pari-kolme juttua kuukaudessa ja sitten menee maksumuurin taakse. Itse tuon jutun aiemmin luin ilman maksumuuria, nyt ei näy.Vaatii näköjään, että olisi T&T lehden tilaaja / digitilaaja, että näkyisi.....
Woeee...sun kanssa
helpompi on teipata vaikka alekokin pahveista
Mulla olis ylimääräinen varastossa. PD-170 pääkupu ja PD-143R varalle.
Juu ei kiitosMulla olis ylimääräinen varastossa. PD-170 pääkupu ja PD-143R varalle.
Tartteeko, jos putoaa jaloilleen?...mutta tiedän kyllä yhen tyypin jolle ehkä kelpais![]()
Ehkäpä juu....sillä saattaa olla jo käki sekä takajalka jo vähän entuudestaan romunaTartteeko, jos putoaa jaloilleen?
No, ilmeisesti se yläkerran käki on ollut jo vuosikymmeniä "vähän romuna" ......Ehkäpä juu....sillä saattaa olla jo käki sekä takajalka jo vähän entuudestaan romuna![]()
...voi olla mutta ei kohella sentään läpi yön...No, ilmeisesti se yläkerran käki on ollut jo vuosikymmeniä "vähän romuna" ......
Olin Kauklahdessa fillarilla noihin aikoihin kun viestin postasit ja siitä n. 2 h eteenpäin. En kyllä vanhaa rouvaa nähnyt enkä kuullut.@Jamo kuuluko/näkykö...kohta starttaa uudestaan.Näytä liitetiedosto 132720
Hän liihotteli juuri ylitse...onneks oli linkku tankkauslevossa muuten en ois kuullut![]()
Onneks yli eikä....Justiinsa 2 min sitten meni wanha rouva talon yli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.