Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Paragon gears. Ekassa viestissä on nurinniskoin otettu kuva kilvestä. Hydraulivaihde kuitenkin. Eipä senkään kunnosta osaa sanoa, kun vaikea saada kuormaa perään. Tai siis vaihteet toimii ja öljypumppu toimii. Pitääkö kytkin kuorman alla on ainoa, mikä siinä voisi olla vialla. Joku hydraulipumppu olis hauska, jos sais kiinni. Tai penkitykseen koko laiteMikä se vaihde muuten on?
Juu, sama homma. velvet drive ja hurth toisaalta ainoat valmistajat, mitä äkkiseltään tiedän.iha outo merkki mulle
![]()
Oliko lohko mennyt täysin tyhjäksi vai olisko vaikka kannentiivisteen kautta päässyt? Tai jos on öljynjäähdytin, niin siellä oleva vuoto voisi tehdä saman. Ellei raakavesijäähdytteinen.Juu tuolla varastossa osina. Pitäs keksiä helppo ja ilimanen konsti koe ponnistaa lohko siitä ku meinaan 25 vuoden seisonnan aikana oli jäähy nesteet valunu ö - pohjaan nii olis kiva tietää että mistä![]()
Oliko lohko mennyt täysin tyhjäksi vai olisko vaikka kannentiivisteen kautta päässyt? Tai jos on öljynjäähdytin, niin siellä oleva vuoto voisi tehdä saman. Ellei raakavesijäähdytteinen.
No siinä on sitten useampia mutkia matkassa vieläEi täysin tyhjäksi mutta reilusti kansi tiiviste tason alapuolelle. Tää on ollu ihan auto tai siis semmosessa tela härvelissä moottorina. Ei oo vesillä vielä ollu mutta vene moottoriksi minä sitä suunnittelin ku ilimaseksi sen sain. Pitäs vaan tehä se venekki 7m pitkät laudat olis varastossa mutta ku velipoika möi sen verstaan missä mahtus tekemään nii jääny sitte
![]()

Ehjän veneen pilssissä ei ole yhtään vettä, ellei kyseessä ole puuvene. Niissä on keväällä vettä muutaman viikon.Tossa koneessaan ei muuten oo vakiona kampiakselin takapäässä tiivistettä ollenkaan. Pilssin veden korkeuden suhteen kannattaa olla tarkkana ja myös rajoittaa moottorin kallistus kulmaa taakse päin
Ehjän veneen pilssissä ei ole yhtään vettä, ellei kyseessä ole puuvene. Niissä on keväällä vettä muutaman viikon.
. Ja mulla on ollu kaikki veneet puuta ja ne ei oo keväällä muualta vuotanut ku tapin reiästä meinaan ku unohin laittaa sen paikalleen
.Avoveneet on toki asia erikseen, ajattelin katettua venettä, kun itsellä kaikki sisäkoneiset on ollut katettuja. Avoveneet on olleet kaikki perämoottorilla.Ainaki mun veneissä on aina sateen jälkeen ollu vettä pilssissä.

No tämä kyllä kävi mielessä. Ja tämä on ainakin ollut glygoli jäähdytyksellä, niin vesikanavat kunnossa. Varmaan pistää ihan atomeiksi ja katsoa millaista vauriota alakerrassa on. Jos oikein hyvä tuuri käy, voisi mennä pelkillä laakerien vaihdolla.Nyt on hyvä keskittyä tuohon parempaan moottoriin ja kunnostaa/korjata se kun remonttia alunperin tehty. Tuosta mahdollisesti heikko kuntoisemmasta puuttuvat osat parempaan ja jättää loput varaosiksi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.