Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se jäi vielä kirjottamatta vaikka oli mielessä aluksi että pitää mainita, mutta unohtui. Eli, että en vielä nyt tässä tuota 25 sivua kahlannut läpi aiempia kirjoituksia. Mutta vilkaisempa tuon siis, kiitos!Jos vilkaiset edellistä sivua niin @Juskaks hommasi äskettäin just tuollaisen. Tuohon rahaan ostaisin itsekin saman. Itselle olen vähän haaveillut X1 Carbon comboa.
Mallinnussoftia on paljon, eikä ne yleensä mitään älyttömiä vaadi koneelta. Fusion 360 käytin pitkään vuonna -13 ostetulla thinkkarilla, ja nykyään kohtuu tuhnulla 4v vanhalla pöytäkoneella
Kyllä mä oon ihan kaikkea muuta kuin sähköpyörähenkilöja ihan kohta saat sähköpyörämekaanikolta toisen vastuksen.
eu.qidi3d.com
3D tulostus kiinnostaa netissä kuolaan laitteista mutta mikä`?
Bambun P1S combo on toistaiseksi pelannut hyvin.3D tulostus kiinnostaa netissä kuolaan laitteista mutta mikä`?
Taitaa mennä tilaukseen....Bambun P1S combo on toistaiseksi pelannut hyvin.
sähköpyörämekaanikolta
Kö se ole jalkaratas? Elektrisiteettijalkaratasehitus Öu?Oy Humppilan sähkömunamankeli ehitus Ab?
Alias: Pieni Suikkeli, iso jumi -racing team?
Kö se ole jalkaratas? Elektrisiteettijalkaratasehitus Öu?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.